Konsol-Diablo III "bekräftat"

Medlem
Skrivet av M4NGL3R:
Skrivet av Awkanovic:

Jag älskar alla fanboys som kliver in och hatar på att det blir en konsol-version eftersom "Diablo fan inte passar till konsol", sen visar det sig att första diablo faktiskt kom till konsol, med svenska röster tillochmed. Faktum är att det börjar bli rätt tröttsamt att alla ska hata så fort ordet konsol kommer fram. Diablo kommer med all säkerhet klara sig fint även med en konsolversion. Roa ner ffs..

Bara ordet konsoll skapar avsky hos riktiga gamers.

Några argument emot konsoll.
1.) tokdyra spel
2.) skit system som inte går att uppgradera
3.) Dosor istället för mus och tangentbord som betyder troligen att kontrollerna ändrats i Diablo.
4.) Porteringar hit och dit som är helt värdelösa.
5.) De slutar tillverka spel till PC som är kraftfullare,
6.) Direkt ska bli lite ork i Konsollerna så är de SVINDYRA.

Argument för konsol
1.) Man kan ta drömpriser på Blocket för andrahands grejer.

Jag slutade läsa efter "riktiga gamers". Någon som skriver så kan aldrig ha några vettiga åsikter.

Medlem
Skrivet av M4NGL3R:
Skrivet av Awkanovic:

Jag älskar alla fanboys som kliver in och hatar på att det blir en konsol-version eftersom "Diablo fan inte passar till konsol", sen visar det sig att första diablo faktiskt kom till konsol, med svenska röster tillochmed. Faktum är att det börjar bli rätt tröttsamt att alla ska hata så fort ordet konsol kommer fram. Diablo kommer med all säkerhet klara sig fint även med en konsolversion. Roa ner ffs..

Bara ordet konsoll skapar avsky hos riktiga gamers.

Några argument emot konsoll.
1.) tokdyra spel
2.) skit system som inte går att uppgradera
3.) Dosor istället för mus och tangentbord som betyder troligen att kontrollerna ändrats i Diablo.
4.) Porteringar hit och dit som är helt värdelösa.
5.) De slutar tillverka spel till PC som är kraftfullare,
6.) Direkt ska bli lite ork i Konsollerna så är de SVINDYRA.

Argument för konsol
1.) Man kan ta drömpriser på Blocket för andrahands grejer.

Jag tror tyvärr inte du är någon riktig gamer mannen

Skriv svar