Robot
Syndicate

I slutet av månaden är det dags för en av vinterns mest omdebatterade återkomster. Hur bra är nya Syndicate? Vi tar tempen på spelets co-op.

#starbreeze-studios, #syndicate


Medlem
Syndicate

Jag undrar fortfarande varför det inte finns ett demo till PC.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Jag undrar fortfarande varför det inte finns ett demo till PC.

Ja du det undrar jag med.. Ze perfekto PC spel, orginalet var PC,, men nej då konsoll nissarna ska få demot men inte PC, Och ja jag har en 360 men jag vägrar ladda hem demot när det skulle vara så mycket bättre på PC.

Medlem

Skräp.

De har snott Syndicate-världen eftersom att de inte har kreativitet eller ork nog att skapa en ny värld och historia.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Friberg:

Jag undrar fortfarande varför det inte finns ett demo till PC.

Ja du det undrar jag med.. Ze perfekto PC spel, orginalet var PC,, men nej då konsoll nissarna ska få demot men inte PC, Och ja jag har en 360 men jag vägrar ladda hem demot när det skulle vara så mycket bättre på PC.

originalet var inte bara pc det släpptes till : Amiga500, Amiga CD32, PC, Mac, Sega Mega Drive, SNES, 3DO, Atari Jaguar, Acorn Archimedes, NEC PC-9801.


signatur

God is dead

Jag hoppas att det kommer likna Deus ex i gameplay, alltså att man har stor frihet i att välja hur man vill spele(leathal eller non leathal) och att man har stealth.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Friberg:

Jag undrar fortfarande varför det inte finns ett demo till PC.

Ja du det undrar jag med.. Ze perfekto PC spel, orginalet var PC,, men nej då konsoll nissarna ska få demot men inte PC, Och ja jag har en 360 men jag vägrar ladda hem demot när det skulle vara så mycket bättre på PC.

originalet var inte bara pc det släpptes till : Amiga500, Amiga CD32, PC, Mac, Sega Mega Drive, SNES, 3DO, Atari Jaguar, Acorn Archimedes, NEC PC-9801.

Släpptes först till Commodore Amiga och PC.

Medlem

Starbreeze säger ni? jo men då kommer det garanterat få bra kritik från FZ. Sätt någon på att recensera det som spelat originalspelen och inte är helt jävla förstörd av denna generationens spel så ska det bli kul att läsa recensionen

Medlem

Ser nu ÄNNU mer fram till releasefesten!

Medlem

ett givet köp

Medlem

Så, vad är det som gör det här spelet unikt och roligt? Enligt mig ser det ut som ytterligare ett grått spel i FPS-högen, som förövrigt börjar tippa över...

OML
Medlem

Det var detta jag ville höra, nu är det förbokat.

Medlem

Som vanligt, i framtiden! XD bara jag som fattade den associationen? http://www.youtube.com/watch?v=TGo-5GUpcKM

Medlem

Tycker detta ser lovande ut!

Medlem

Spelet ser grymt ut och demot var roligt.

Folk är så patetiskt gnälliga i alla syndicate trådar

Medlem

Ser faktiskt ganska intressant ut, men crysis2 såg oxå kul ut i trailers, hmm får testa demot och hoppas det kommer ett pc demo också!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av hardox:

Spelet ser grymt ut och demot var roligt.

Folk är så patetiskt gnälliga i alla syndicate trådar

Nja nog mer patetiskt att äta all skit som EA slänger mot en

Medlem

Spel till multi plattform säljer alltid bäst till 360 först och sen ps3, darför ingen demo till pc, och kommer den så blir det efter release.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Spel till multi plattform säljer alltid bäst till 360 först och sen ps3, darför ingen demo till pc, och kommer den så blir det efter release.

Det där låter bara konstigt. Om man nu vill öka försäljningen bör man släppa demo, annars så fixar folk "demo" på annat håll.

KoP
Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av hardox:

Spelet ser grymt ut och demot var roligt.

Folk är så patetiskt gnälliga i alla syndicate trådar

Nja nog mer patetiskt att äta all skit som EA slänger mot en

Nu är du lite överdrivet negativ. EA har publicerat en del “good shit“ också. Bara gapa och ta emot.

Medlem

Jag lirade igenom hela Syndicate på Amigan, samt en hel del American Revolt och Syndicate Wars, och vad jag kan se så förtjänar den här tolkningen en hel del respekt, trots att det är ett FPS den här gången. De behåller faktiskt miljön,. attityden och världen. Skrillex låt är ju baserad på original-musiken rakt av, kartorna baseras på originalet, namnen på företagen, rubbet. Jag tror faktiskt det kan bli riktigt bra, och blir det inte det kan man säkert modda en top-down version av det hela

(ALLT är inte bra givetvis, som den tråkiga designen av agenterna med biffar och bimbos, den lite väl effektiva hackningen osv, men som helhet håller det hög nivå)

Medlem

Står över. Det finns floder med halvdanna sci-fi FPS det enda som verkar vara intressant med den här titeln är den IP som ligger till grund. Att FZ sedan hypar den till skyarna får väl ursäktas med att det är en svenskt spel och att Starbreeze behöver allt stöd de kan få på en hård och oförsonlig marknad.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Jag tok-diggar grafiken och tror det blir en bra upplevelse. Efter "The Darkness" var jag besviken på "Starbreeze", men jag tror de kommer sätta ett leende på läpparna den här gången. De behärskar framtidsepos, vilket Riddick-spelet kan garantera.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vilket jävla gnäll det ska vara, väx upp snälla nån.

Skrivet av Ravenknight:

Att FZ sedan hypar den till skyarna får väl ursäktas med att det är en svenskt spel och att Starbreeze behöver allt stöd de kan få på en hård och oförsonlig marknad.

Eller så tycker de att det är bra!?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Jag är jäkligt sugen på det här spelet.
Men jag väntar på "demot" innan jag bestämmer mig iaf.

Skrivet av Cane:

Starbreeze säger ni? jo men då kommer det garanterat få bra kritik från FZ. Sätt någon på att recensera det som spelat originalspelen och inte är helt jävla förstörd av denna generationens spel så ska det bli kul att läsa recensionen

Så du vill att den som ska recensera spelet ska såga spelet för att det är ett fps i stället för att se vad som är bra med det.

Alla skulle tjäna på att man inte tänker detta som ett syndicate spel utan some ett(kanske) bra fps i stället.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Cane:

Starbreeze säger ni? jo men då kommer det garanterat få bra kritik från FZ. Sätt någon på att recensera det som spelat originalspelen och inte är helt jävla förstörd av denna generationens spel så ska det bli kul att läsa recensionen

Så du vill att den som ska recensera spelet ska såga spelet för att det är ett fps i stället för att se vad som är bra med det.

Alla skulle tjäna på att man inte tänker detta som ett syndicate spel utan some ett(kanske) bra fps i stället.

Det var inte det jag sa. Jag vill ha en recensent som spelat de tidigare spelen och som faktiskt kan tänka för sig själv utan att vara helt förstörd av nutidens speltrender så som FPS, Regenerande health, 3ps cover system osv.

ja alla skulle tjäna på det men nu valde EA att använda sig utav Syndicate namnet och då får de helt enkelt vara beredda på att jämföras med tidigare spel i serien. Oavsett om man ignorerar namnet eller inte så ser det fortfarande inte ut att vara något annat än ett generic FPS

Inaktiv

*gäsp*

Summerar ganska bra min känsla inför detta.
Demot var totalt värdelöst. Fick inte se något av kampanjen och co-op läget var patetiskt dåligt.

Förstår inte riktigt vilken målgrupp man har satsat på.
*Är det dom som har spelat originalet? Varför gör man det til ett fps isåfall??
*Är det för dom som INTE har spelat originalet? Varför göra en Remake/reboot av ett 20 år gammalt spel isåfall??

Medlem

Så 'Dart Overlay' eller vad han kallade det är helt enkelt Wallhack? kreativt mhmmmh

12
Skriv svar