Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Medlem

Det har jag nog aldrig testat! *startar upp Crysis*

Medlem

Good news bwoys! Hugeup är tillbaka!!!

Och vad som är ännu bättre, är att jag laddat upp alla nyaste drömlika crysisbilder jag samlat de senaste månaderna

Ladda ner paketet här:
__-! http://www.megaupload.com/?d=XPY4NQRP !-__

Många riktigt sköna bilder i den där, och väldigt många jag inte postat här!

Slit em med hälsan ^^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Tack Laxen!

Medlem

Kolla speciellt bilderna i Finished mappen, där är alla bilder fixade och klara. Med andra ord, av högst kvallitet


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Har hela köret som bakgrund (Bildspel som bakgrund = Me love Win7)

Gillar framför allt bilderna med mer "skandinavisk" natur. Vilken mod är det?

Blev rätt intresserad av att ta en titt på en del av banorna bilderna kommer ifrån. Nackdelen är att jag inte vet varifrån de kommer...

Kanske kan leverera några få bilder själv när Oktober tar vid. Ska skaffa ny dator när det blir löning och hoppas på att kunna köra på Enthusiast, eller åtminstone High.

Borde; AMD Phenom II X4 955, ATI Radeon HD4870 och 4GB RAM räcka för Enthusiast, tror ni?

Medlem

Vad jobbar du som Bethlen?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ingenting alls. Går andra året på gymnasiet, men har lyckats övertala far min om att betala datorn, så när han får lön ska den införskaffas.

Hoppas på att sluta inom film eller spel-branschen.

Däremot skulle kanske inte ett helgjobb sitta helt fel, så om du råkar springa in i något i Stockholmstrakterna, tveka inte att slänga iväg ett PM

Själv då?

Medlem

Hehe, är sällan i huvudstaden men ska ha ögonen öppna

Sysslar inte med nånting just nu, men ska gå ner och söka jobb idag, fast senare förstås (02:20) Så får se vad det blir. Dock jobbar jag extra ibland som tentamen vakt på högskolor, man ska kolla att ingen fuskar, alltså ganska slappt jobb... 140:- per timme plus 30min bonus. Och jobbar i snitt 5 timmar i streck. Men det är endast kassautdrygare så att säga.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Off topic ftw!


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Haha, Of course!

Laxen, får hoppas du hittar någonting då

On topic; Gillar nog bilden på nanosuiten i strength mode som siktar brevid kameran med lasersight bäst bland de nya.

Medlem

Off topic är grejen! Am i right?


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

nää, offtopic är såå 2008...

Edit, vad är det för film som din avatar kommer från? Känner igen den när en knubbig pojke tar emot, är det maskingevärseld?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Är det inte tjockisen i Goonies som kör sin truffleshuffle?

Medlem

Riktigt trevligt pack, laxen! Väldigt roligt att några bilder jag tagit infinner sig där.

Förresten har jag gjort en liten Portfolio av mitt arbete sedan jag började med Editorn, check in nedan om ni har lust!

The Vulture's Portfolio

Medlem

fett! mycket najs.. Keep the skillz up man!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tack, I will!

Medlem

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=42773&threadview=0&...

Kolla skogs-bilderna längst ned på den sidan, helt otroliga.

Medlem

Hey grabbs.. check this out: Blommig_sommaräng_FTW

wallpaper 1920x version: 1920x1200

Ja, det hela är ingame så ni kan släppa edera funderingar på att det kunde vara fake


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av Laxen:

Hey grabbs.. check this out: Blommig_sommaräng_FTW

wallpaper 1920x version: 1920x1200

Ja, det hela är ingame så ni kan släppa edera funderingar på att det kunde vara fake

Jäklar, när jag först såg den trodde jag inte att det var Crysis. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av The Vulture:

Den där var inte dålig den heller. ^^ Fast gillade inte riktigt vattnet i bilden. Det passar inte helt in i bilden. :/


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Sjukfeta texturer och parallax mapping på den där fildfan vulture! Du kan fan vad du gör ^^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vad kör ni med för configs, föresten? (nu när den nya burken är igång tänkte jag försöka mig på att ta lite bilder, jag med (kommer tyvärr bara bli från original-banorna, eller banor jag laddar hem, samt i upplösningen 1280x1024 (skärmen stöder inte högre)))

Har bara installerat Warhead än så länge, men mer behöver jag inte för tillfället

Medlem

Min första bil(d). Redigerade lite färger i GIMP, mest för skojs skull

My First Bil(d)

Medlem

I see you've got an eye for things...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Thank you

Tänkte ta lite fler bilder senare, samt ev. installera Crysis och ta lite därifrån också ^^

Medlem

är det där från demot? fattade inte hur du tagit den annars om du inte har crysis installerat...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Laxen, han har Crysis Warhead, inte "the" Crysis. ^^
Gillar inte ljuset i Crysis Warhead, det är för gula färger.
Anyway, Bethlen, installera "the" Crysis och visa vad du kan! En dag kanske du blir lika bra eller BÄTTRE än Laxen och Vulture. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Bild från "the" Crysis
Ännu en Warhead-bild

Ska ge mig på att ta lite fler Screenshots så fort jag kört igenom Dragon Age

Skriv svar