Max Payne 3:s flerspelarläge uppvisat

Medlem

Ser inte roligt ut...

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av PcGamer:

Har svårt att se hur man ska kunna använda sig av Bullet Time på ett övertygande sätt. Hela grejen med Bullet Time är ju att den ska simulera snabbare reaktioner, ska bli intressant att se hur de löser det så att det känns troligt.

Körde en mod till halflife för många år sedan , tror förkortningen var TS . Kommer dock ej ihåg hela namnet ,
Modden var en Matrix whannabe mod , (Only MP). Dock var den jäkligt roligt att springa runt banor med massa olika vapen kasta sig hit och dit samt köra bullet time . Funkade bra då tyckte jag ,
Har för mig att man var tvungen att göra något för att använda det , Och jah alla som körde fick det , Men det var bara han som aktiverade det som var beredd på det och gav han en lite fördel .. Får väl se hur detta blir

Half-life Existence ;). Det spelade jag också.

De flesta är inte rättvisa här. Spelen anpassas efter consollerna och har gjort det ett bra tag nu, men alla spelen är inte likadana. Rockstar speciellt försöker alltid skapa något nytt. Sen kan man undra vad vissa förväntar sig av ett multiplayer i ett max payne spel.

Medlem

Ser rätt roligt ut även om jag är mer intresserad av singleplayer och storyn som följer.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av PcGamer:

Har svårt att se hur man ska kunna använda sig av Bullet Time på ett övertygande sätt. Hela grejen med Bullet Time är ju att den ska simulera snabbare reaktioner, ska bli intressant att se hur de löser det så att det känns troligt.

Körde en mod till halflife för många år sedan , tror förkortningen var TS . Kommer dock ej ihåg hela namnet ,
Modden var en Matrix whannabe mod , (Only MP). Dock var den jäkligt roligt att springa runt banor med massa olika vapen kasta sig hit och dit samt köra bullet time . Funkade bra då tyckte jag ,
Har för mig att man var tvungen att göra något för att använda det , Och jah alla som körde fick det , Men det var bara han som aktiverade det som var beredd på det och gav han en lite fördel .. Får väl se hur detta blir

Half-life Existence ;). Det spelade jag också.

De flesta är inte rättvisa här. Spelen anpassas efter consollerna och har gjort det ett bra tag nu, men alla spelen är inte likadana. Rockstar speciellt försöker alltid skapa något nytt. Sen kan man undra vad vissa förväntar sig av ett multiplayer i ett max payne spel.

Problemet är att många (mig själv inkluderad) har börjat tröttna på att utvecklare/utgivare gör nya spel på gamla IP då de ofta kommer vara så totalt annorlunda att de lika gärna kunnat heta något annat. Vilka här spelade Syndicate när det kom? Varför använda sig av en IP som dagens spelare inte ens har spelat om det inte är för gratis PR. Jag säger inte att samma sak kommer ske med Max Payne men jag tror inte många av dagens spelare spelat det och jag tror inte heller Rockstar är ute efter att tilltala dessa utan garanterat är ute efter att tilltala de nyare spelarna, om jag har rätt eller inte får vi se när spelet väl kommit men jag hoppas verkligen att jag har fel.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Grumbledock:

@ pelson
Väx upp för fasen, sprida sådan där dynga bevisar bara vem som är kid och inte, och styrker att plattform inte har något med mognad, intelligens eller spelvanor att göra, och det är nog tur för alla PC kids ^^

Tyvärr så har han sant, det är så många serier som förstörts.

Visst har han rätt i sak, många spel förenklas och anpassas för en större målgrupp, men det sker minst lika mycket på PC som på konsol, så enkelt är det.

Medlem

Max Payne känns absolut inte som ett multiplayer-spel.
Bullettime verkade konstigt. Det funkar bara i "det aktiva området" (om jag uppfattade det rätt), så tiden går långsammare för alla som inte är där? Alltså det känns jättedumt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tänker direkt på Action Half-Life när jag ser det här, kan bli sjukt kul. Lirade AHL som fan när jag var mindre. Slänga sig med dubbla pistoler i mp har aldrig varit så kul, får hoppas att det här blir minst lika fint som det var.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Tänker direkt på Action Half-Life när jag ser det här, kan bli sjukt kul. Lirade AHL som fan när jag var mindre. Slänga sig med dubbla pistoler i mp har aldrig varit så kul, får hoppas att det här blir minst lika fint som det var.

Visst kan det vara bra men inte Action Half-life bra ;). Lights, Camera, Action!

12
Skriv svar