Microsofts chocksiffror – Xbox-försäljningen rasar med 48%

Medlem

Brist på vettiga exklusiva eller andra anledningar att skaffa, samt att folk vet att 720 är på väg och väntar på att 360 ska få sig sin (förutspådda) prissänkning.

Medlem
Skrivet av KarateKurt:

Ungefär som jag sålde min ps3 för 2 år sen, man tröttnade på multiplattformspel som antingen var rejält buggiga, laggiga medmera,
det senaste hemska exemplet är ju Mass Effect 3 med typ 20 fps på ps3an.

Så du menar att du spelade Mass Effect 3 för 2 år sedan? I så fall var det kanske inte så konstigt att det kändes laggigt eftersom det inte ens existerade då...

Inaktiv
Skrivet av twilek:
Skrivet av KarateKurt:

Ungefär som jag sålde min ps3 för 2 år sen, man tröttnade på multiplattformspel som antingen var rejält buggiga, laggiga medmera,
det senaste hemska exemplet är ju Mass Effect 3 med typ 20 fps på ps3an.

Så du menar att du spelade Mass Effect 3 för 2 år sedan? I så fall var det kanske inte så konstigt att det kändes laggigt eftersom det inte ens existerade då...

Man har sett hur bra det inte flöt hos polare som ps3,
hur kan man så ofta misslyckas med att få en anständig multiplattforms titel till ps3,

att medelmåttiga multispel kanske inte funkar topptip på ps3 gör ju inte så mycket, men storspel som just Mass Effect 3 borde väl dom åtminstone försöka göra anständigt ?

Funkar Skyrim felfritt nu på ps3 föresten, inga drakar som flyger baklänges medmera ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv

Folk har insett att när nästa generations spelkonsoler precis är runt hörnet så är det bara genomdumt att köpa sig en konsol som redan idag är utdaterad, och vilket till det inte kommer utvecklas några spel när nästa generation närmar sig releasedatum.


signatur

The Year was 2027..

123
Skriv svar