Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Death Note hatar jag då Light är den mest avskyvärda personlighet jag någonsin stöt på i en serie.

Det som hela grejen jue! Riktigt kul att följa

, man vet inte om man ska bli glad eller ledsen slutet av animen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Akira från 1988 är den bästa anime jag har sett. Annars är berserk ett alternativ, fast som förstörs lite pga det dåliga slutet.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Akira från 1988 är den bästa anime jag har sett. Annars är berserk ett alternativ, fast som förstörs lite pga det dåliga slutet.

Klart, då animen av Berserk inte avslutar ett smack. Ska du ha slutet får du ta till mangan.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Jag har precis sett klart på Crest/Banner of the Stars för andra gången.
Animen är ett rymd drama där karaktärsutvecklingen (vilket sker mycket genom dialogerna som förs) och en mycket trovärdig värld ligger i centrum.
Tekniken grundar sig i verkligheten, viket gör det enklare att själv föreställa sig världen som allt utspelar sig i, och på så sätt blir det enklare att leva sig in storyn.
Jag kan bara inte göra något annat än att uppdatera min lista, och säga att detta är den bästa anime jag sett.

Jag har beställt de tre romanerna som Crest of the Stars animen är baserat på, så får se hur lite eller mycket de skiljer sig åt.

12
Skriv svar