Starcraft II - få en betanyckel!

Robot
Medlem
Starcraft II - få en betanyckel!

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Sweet! Nyheten kom upp samtidigt som jag vaknade.

Inaktiv
Skrivet av dawah:

Sweet! Nyheten kom upp samtidigt som jag vaknade.

På sekunden?

Medlem
Skrivet av QueloR:

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!

Hm, jag har då inte fått någon nyckel och jag har bokat både ett vanligt och ett CE.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

yea finnaly =p, visserligen har jag tillgång till betan men jag vill själv ha ett konto så man kan lira med sina polare!!!

Medlem

snälla gud.. låt mig vinna en beta nyckel.. det är allt jag ber om.. jag ska gå till kyrkan varannan söndag om jag vinner.. jag ska aldrig utnyttja jesus namn igen om jag vinner.. jag ska sluta tro på satan..

plox let me w1n


signatur

Suup homie

Medlem

Taaaaack fz! Ni är mina hjältar nu. <3

Just det... måste vinna först innan jag tackar och hjärtar er.

Medlem
Skrivet av zdib:
Skrivet av QueloR:

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!

Hm, jag har då inte fått någon nyckel och jag har bokat både ett vanligt och ett CE.

Gissar att du kanske bokade innan beta-kampanjen kom igång? Hör av dig till dem och fråga om du kan få en nyckel isåfall.

/ LordDaimos

Medlem

Nu ger fz ut nycklar
Själv fick jag en beta nyckel på tredje vågen tror jag och har fått totalt 2 beta friend invites
Nåja kommer inte att delta hära för att vara snäll


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Medlem

Ja varför inte ordna ett battle.net-konto iaf. kommer väl behövas förr eller senare när Diablo 3 anländer...

Medlem

Vad ska man svara om man inte vill ha en då?


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av zdib:
Skrivet av QueloR:

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!

Hm, jag har då inte fått någon nyckel och jag har bokat både ett vanligt och ett CE.

Jag har haft ett CE bokat sen några månader tillbaka. Fick min nyckel i mailen idag i samband med deras nya förbokpremie.

Det kan vara så att de inte hunnit skicka ut till alla kunder ännu. Kolla mailen regelbundet kommande timmarna så kommer den nog snart.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av QueloR:

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!

Tackar!
Förbokade Starcraft 2 direkt när jag läste detta.

Medlem

PLEASE! vill så gärna testa!!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jäklar vad nice

Då sitter man här med dubbla nycklar, fick en genom battle.net för länge sedan och nu fick man från webhallen efter att ha bokat collectors för ett tag sedan. Heh Nice att det blir lite mer folk ute på spelet. Hoppas nu Blizzard släpper spelet snart!

Medlem

Jag tar mer än gärna en nyckel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag hatar mycket dom har gjort, bland annat regions begränsningarna, men jag vill definitivt bilda min egen åsikt om spelet innan jag helt utdömer det.

Så, då ber man FZ snällt och hoppas man hunnit i tid.

Yeees! Precis vad jag behöver då jag är för snål för att köpa ett av blizzards tidigare spel, so pllllllllzzzzzzzzzzzzzzz let me win!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Hålla tummarna så man får testa och se om de är värt att köpa

Medlem

Fick en från webhallen idag, jag undrar bara om detta är bara för PC eller om det kommer funka på Mac med. Inte riktigt hittat någon vettig information om det.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ja varför inte ordna ett battle.net-konto iaf. kommer väl behövas förr eller senare när Diablo 3 anländer...

That's the spirit!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Webhallen kan man lita på


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Netfeed:

Fick en från webhallen idag, jag undrar bara om detta är bara för PC eller om det kommer funka på Mac med. Inte riktigt hittat någon vettig information om det.

Bara PC, Mac valet går inte att klicka på (från min mac iaf)


signatur

Meep!

Medlem

Eller så registrerar man en tidigare köpt Blizzardprodukt på battle.net så får man en beta nyckel efter någon vecka. Jag har fått en själv plus att jag fått 2st friend invites sen dess. Tycker dock inte att det var så jättekul, vet dock inte om jag tröttnat på RTS just nu eller om spelet i sig inte var så skoj


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem
Skrivet av optimuz:

Eller så registrerar man en tidigare köpt Blizzardprodukt på battle.net så får man en beta nyckel efter någon vecka. Jag har fått en själv plus att jag fått 2st friend invites sen dess. Tycker dock inte att det var så jättekul, vet dock inte om jag tröttnat på RTS just nu eller om spelet i sig inte var så skoj

Jag har då inte fått någon key, har Diablo II + expansionen registrerade.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Phobo:
Skrivet av Netfeed:

Fick en från webhallen idag, jag undrar bara om detta är bara för PC eller om det kommer funka på Mac med. Inte riktigt hittat någon vettig information om det.

Bara PC, Mac valet går inte att klicka på (från min mac iaf)

trist

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av optimuz:

Eller så registrerar man en tidigare köpt Blizzardprodukt på battle.net så får man en beta nyckel efter någon vecka. Jag har fått en själv plus att jag fått 2st friend invites sen dess. Tycker dock inte att det var så jättekul, vet dock inte om jag tröttnat på RTS just nu eller om spelet i sig inte var så skoj

Jag har då inte fått någon key, har Diablo II + expansionen registrerade.

Samma här, har varenda blizzard titel förutom WOTLK expansionen registrerad på mitt konto och har inte fått en nyckel :/

Medlem

Tack för infon QueloR. Jag beställde de direkt

123
Skriv svar