Gjorde det enda raka med min gamla MP3/MP4

Inaktiv
Gjorde det enda raka med min gamla MP3/MP4

Alive and kickin'

Oops

Newly killed


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Ja, hmm, sådär kan man också göra. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Avstängd

Heh. Ja, så kan man göra. Jag tror dock att det skulle vara roligare att plocka isär den. ^^

Medlem

Hur kommer det sig att du "råkade" tappa detta stålrör på din MP3/MP4? ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Han kanske var svettig och tappa röret:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av EliasN:

Heh. Ja, så kan man göra. Jag tror dock att det skulle vara roligare att plocka isär den. ^^

Tänkte detsamma, det var precis det jag gjorde med min gamla trasiga

Alltid intressant att se hur som se ut inuti och kanske ta reda på hur dom fungerar. Å andra sidan så är det ju också roligt att ta ut sin frustration på krånglande teknikprylar som inte gör som man vill


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Inaktiv

Jag är ju bland annat elektronikingenjör och har redan grävt i den spelaren. Byggde på ett bättre batteri det första jag gjorde. Men tro mig, den fick vad den förtjänade. Den har legat och skräpat nu i flera år, gav ganska ynkligt ljud och drog enormt med ström.

PS: Det är inte ett rör, det är gediget stål rakt igenom (0,5Kg)


signatur

Bra kylning IsTheShit

Skrivet av unix:

PS: Det är inte ett rör, det är gediget stål rakt igenom (0,5Kg)

Jasså ett homogent rör alltså ...:up:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fy fan va töntigt det är att tro att det är coolt att slå sönder elektronikprylar.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

SoniC är tillbaka <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

när jag var 11 så hitade vi en tevve i skoggen som vi sparkade sönder den var helt sönder sparkad det var fett coolt

Medlem

du skulle tatt en golfklubba och gått till närmaste ranch och skjutit sönder den.. det är grejer det

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

imo töntigt det är att tro att det är coolt att slå sönder elektronikprylar.

Det verkar som om någon inte sett office space och skrivarn här.

Vad för du egentligen med dina gamla prylar som du inte gillade?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Fy fan va töntigt det är att tro att det är coolt att slå sönder elektronikprylar.

Min filosofi är att det ska antingen slås sönder innan det slängs eller slängas när det är dålig kvalitet.

Jag är allergisk mot folk som säljer skräpprylar.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Varför? Så länge det finns någon som vill köpa och använda skräpet så är det väl bättre att sälja det än att slå sönder det?

Inaktiv
Skrivet av Fairfax:

Varför? Så länge det finns någon som vill köpa och använda skräpet så är det väl bättre att sälja det än att slå sönder det?

Förvisso men jag menar alla de fall där folk vill använda det de köpt tills de upptäcker att det är skräp.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Varför? Så länge det finns någon som vill köpa och använda skräpet så är det väl bättre att sälja det än att slå sönder det?

Roligare att slå sönder.

Medlem

Alla är vi olika. Se bara till att tänka på miljön och lämna in spillrorna på närmaste återvinningscentral.

Medlem

Alla prylar är konstruerade så att man snabbt ska vilja ha en ny pryl igen. Annars skulle farbror ekonomi inte röra på sig.

http://storyofstuff.com/

---
Acid 999 / Printz / http://prinsen.wordpress.com

1
Skriv svar