Inaktiv

Ursäkta att jag säger detta, crews får bli förbanna och banna mig om dom vill med. Men, ni är en hop patetiska fanboys här som skyddar pc till livet. Så fort ni får höra något lite elakt sagt om pc då spottar ni ut glåpord och allt.
Nej jag är ingen fanboy, jag gillar både konsoll och pc, så jag skyddar inget. Jag vet bådas fördelar men det verkar inte ni öra här inne, man kan ju undra om det bara är en hop små skitungar på 12 år som ber sina storebröder skriva åt er för ni blev för arga och började gråta.

Ja jag kommer med elakare påhopp nu men jag orkar inte bry mig när många av er redan gjort det, så där har varken ni eller crew något att säga till om. Jag tänker dock inte slösa mina dyrbara tid på en skock med små efterblivna människor som inte ens vill inte vad jag har försökt förklara utan att ni ljuger som fan.

Och nej jag gråter inte, jag påpekar bara hur värdelöst erat liv är jämfört med mitt

Medlem
Skrivet av qun0:

Nej jag är ingen fanboy, jag gillar både konsoll och pc, så jag skyddar inget. Jag vet bådas fördelar men det verkar inte ni öra här inne, man kan ju undra om det bara är en hop små skitungar på 12 år som ber sina storebröder skriva åt er för ni blev för arga och började gråta.

Jag vet också deras för- och nackdelar, det jag skriver ovan är dock fakta, en PC utklassar idag en konsol när det kommer till hårdvara men det har ingenting med spelen i sig att göra. Som jag skriver ovan finns det andra orsaker till att spel blir exklusiva och endast kommer till ett format eller ett fåtal. Men rent tekniskt finns det inget som en konsol kan göra idag som inte även går att göra på PC. Det är nog detta som många reagerar på, att du skriver att en konsol rent tekniskt (för man tolkar det som det är detta du menar) klarar av saker som en PC inte klarar och det är som sagt var helt fel.

Om man däremot ser på de spel som finns till respektive format så håller jag helt och fullt med, det finns en hel del spel till konsol som jag inte kan få tag på till en PC och de lär aldrig komma till det formatet heller. Har nog kört betydligt mer konsol den senaste tiden än vad jag har kört på PC och dessa spel har jag inte funnit någon motsvarighet till på PC.

Medlem

Jag var en pc-spelare förut, men eftersom tekniken går frammåt och man måste nästan hela tiden uppgradera datorn för att kunna spela dom nya spelen på högsta upplösningen så gav jag upp. Nu så kan jag spela alla spel som kommer ut till 360/ps3 utan att behöva tänka på "Klarar min pc detta?"
Det är det som är så skönt med konsoller är att man behöver inte direkt bry sig mer än att köpa själva spelet.

Medlem

Men kan ni barnrumpor sluta kasta sand på varandra och inse att vissa föredrar konsoller, vissa föredrar datorer. Så är det bara och sluta tjafsa.

Och jag skulle göra precis som Natrium, jag tyckte spelet såg intressant ut men när jag såg att det bara var till konsoller så brydde jag mig inte att kolla varken film eller screenshots. Varför? För att jag inte spelar på konsoll och har då ingen anledning till att lägga tid på att titta på ett spel jag aldrig kommer spela. Mitt intresse är helt enkelt datorer och det är där jag väljer att lägga pengarna på. Men jag förstår att vissa inte vill krångla med dyr hårdvara eller mus/tgtbord och jag respekterar detta, så jag låter det vara osagt vilket som är bäst då det är en smaksak som bottnar i såväl ekonomi, som spelsätt (solo, MMO, party), spelutbud och andra preferenser. Acceptera det helt enkelt och sluta döm ut vissa av oss som PC-fanboys eller konsollens diton.

Barnrumpor som sagt...

Och Loading, man måste inte spela spelen i högsta upplösning på PC heller :). Det är ju inte direkt så att konsollerna kör det i högsta heller, och jag antar att du hellre har flyt än pixeltäthet :).

Medlem
Skrivet av qun0:

Ursäkta att jag säger detta, crews får bli förbanna och banna mig om dom vill med. Men, ni är en hop patetiska fanboys här som skyddar pc till livet. Så fort ni får höra något lite elakt sagt om pc då spottar ni ut glåpord och allt.
Nej jag är ingen fanboy, jag gillar både konsoll och pc, så jag skyddar inget. Jag vet bådas fördelar men det verkar inte ni öra här inne, man kan ju undra om det bara är en hop små skitungar på 12 år som ber sina storebröder skriva åt er för ni blev för arga och började gråta.

Ja jag kommer med elakare påhopp nu men jag orkar inte bry mig när många av er redan gjort det, så där har varken ni eller crew något att säga till om. Jag tänker dock inte slösa mina dyrbara tid på en skock med små efterblivna människor som inte ens vill inte vad jag har försökt förklara utan att ni ljuger som fan.

Och nej jag gråter inte, jag påpekar bara hur värdelöst erat liv är jämfört med mitt

Ursäkta men är du helt jä*la blåst eller?

INGEN skyddar PC, INGEN skyddar konsol..

Det är du som har gjort om ingenting till ett löjligt konsolkrig..

Du säger att du inte är barnslig men du fortsätter att kasta skit på andra bara för att de inte håller med din åsikt, var och en spelplattform har sina fördelar, vem som helst fattar detta..

Sen undrar jag, VART har någon hoppat på dig? Förutom kritiserat det du skrivit, för att du verkar komma på saker helt ur det blå.. Ingen har kastat några skitord på dig, det är bara du som kastar skitord på andra..

Du feltolkade Natrium sedan börjar ditt krigståg om att han är en "fanboy" när det inte är relevant på något sätt.. Sen är det otroligt löjligt att du känner att du måste repetera "Jag är ingen fanboy, jag har en opartisk åsikt", ja, det verkar fan inte så för att du kan bara inte släppa hela det här fula argumentet trots att det började med att rätta din feltolkning..

Medlem

men hääärigud qun0 vi "skyddar inte pc" vi behöver inte "skydda" PC, för det är FAKTA att pc som platform är ett bättre platform som PcGamer sa, du sa att bil spel passar bättre till konsol.. EEE WRONG.. bilspel passar bättre med en kontroller istället för Tbord ja det håller jag med om, men alltid när det kommer till console wars så förstår jag inte hur folk är så trög så dom ser inte att konsoller är som nertonade datorer.Om ALLA spel skulle finnas till dator så det enda en konsol skulle vara bra för då är att dom är billigare och mindre meka med inställningar och drivrutiner etc. förutom det INGET. och detta är inte något "skydda" PC, utan allt jag sagt är fakta.

12
Skriv svar