Zone of the Enders-samlingen får datum och film

Robot
Zone of the Enders-samlingen får datum och film

I slutet av nästa månad kan du testa nyversionerna av Hideo Kojimas rymdsåpa.

#konami, #zone-of-the-enders-hd-collection, #zone-of-the-enders, #zone-of-the-enders-the-2nd-runner


Medlem
Zone of the Enders-samlingen får datum och film

Får vi också med demot av Metal Gear Rising?

Zone of the Enders var mitt första spel till min ny köpta Ps2, följde även med ett trevligt demo på Metal Gear Solid 2. Det var tider det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Detta blir ett inköp

Medlem

Blir att vänta på Vita versionen >< som fortfarande inte fått ett datum.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Zone of the Enders var mitt första spel till min ny köpta Ps2, följde även med ett trevligt demo på Metal Gear Solid 2. Det var tider det.

Samma här! Känns som en evighet sedan, detta blir ett givet köp!

Medlem
Skrivet av Arizato:

Får vi också med demot av Metal Gear Rising?

Jo, i alla fall enligt Discshop.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Vad går spelen ut på? Är det värt ett köp?
Ursäkta "noob"-frågorna, men jag har aldrig spelat något av spelen... blev dock sugen på att testa den här samlingen

Kolla in videojämförelsen innan ni lägger en beställning, spelet har betydligt sämre och instabilare FPS än originalet. Kanske inte så kul för de som hade hoppats på en slick snabb version i HD. Mer info i artikeln på på Siliconera

Medlem

hmm ligger efter med hd samlingarna.. Har Metal Gear solid collection som jag bara har spelat lite på 3an än så länge. Vill även köpa ICO/Shadow of colossus å nu även detta. Kanske får det vänta tills priset går ner..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar