Ny Nintendo Direct med Switch 2-spel i dag

Medlem

Kanske testar star wars outlaws

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Förutom 2an så släppes det ju något till mobilerna också...så det är lite förvirrande

Jo 2an kände jag till men hade glömt bort o skaffa, nu finns det bara o köpa till Ps5 fysiskt, tråkigt då jag har första till switch vill ju liksom ha serien på samma format, men men,

Ofan har de släppt till mobilen oxå där ser man, men det hoppar jag nog över, det blir för smått o plottrigt,
kommer ju inte kunna läsa texten.
Jag klarar inte ens läsa beskrivningen bak på dvd/bluray filmer, blir väl till o köpa förstoringsglas snart

Medlem

Jag hade gärna sett mer från dragon quest 1-2 remaken. Nu blev det ju bara ett litet axplock från det som komma skall. Persona passar ju perfekt i bärbart format, det vet vi sedan persona 4 golden om inte annat.

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Jo 2an kände jag till men hade glömt bort o skaffa, nu finns det bara o köpa till Ps5 fysiskt, tråkigt då jag har första till switch vill ju liksom ha serien på samma format, men men,

Ofan har de släppt till mobilen oxå där ser man, men det hoppar jag nog över, det blir för smått o plottrigt,
kommer ju inte kunna läsa texten.
Jag klarar inte ens läsa beskrivningen bak på dvd/bluray filmer, blir väl till o köpa förstoringsglas snart

Verkar typ vara som en remake av mobilspelet fast med ny story och andra ändringar. Blir kul med det iväntan på Octopath 3.

Medlem

Största skrattfesten på väldig länge. Att förska få ett spel som att tända en eld låta som ngt spännande...Och sen Co op med Switch kameran då brast det verkligen för mig 🤣🤣🤣

Medlem
Skrivet av John7612:

Största skrattfesten på väldig länge. Att förska få ett spel som att tända en eld låta som ngt spännande...Och sen Co op med Switch kameran då brast det verkligen för mig 🤣🤣🤣

Måste gått väldigt snett där, men spelet finns ute nu för typ 200 spänn så, nu jävlar har man ju något nytt att spela i helgen.

12
Skriv svar