De tre sidorna i Planetside 2 – vilken väljer du?

Medlem

Terran Republic ftw!

Medlem

Riktigt bra klipp! Fångar verkligen känslan jag får när jag spelar.

Medlem

BSNismo, vet inte om han fortfarande är med i BRTD. Men duktig på att göra filmklipp, det är han.

Medlem
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av SwedishFish:

Vi är ett gäng från Flashback som startat en helsvensk VS-outfit på Miller. Vi är drygt 30 pers. Kom till PS2 tråden på Flashback eller kontakta mig (SvenskFisk) i spelet för invite.

Dig har jag mött/dött/dödat några gånger på Miller. Och mer ska det bli för BRTD i TR kommer fortsätta mosa er

//Welph

TR unite!
Jag ansökte till BRTD ett tag men landade sedan i TAW
Vi ses på slagfältet

Vi försöker lite då och då att sammarbeta med andra "outfits". Så vi ses nog där ute. Tror vi kommer söka efter nytt folk snart. Har haft stängt ett tag nu.

Skrivet av Tootzi:
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av SwedishFish:

Vi är ett gäng från Flashback som startat en helsvensk VS-outfit på Miller. Vi är drygt 30 pers. Kom till PS2 tråden på Flashback eller kontakta mig (SvenskFisk) i spelet för invite.

Dig har jag mött/dött/dödat några gånger på Miller. Och mer ska det bli för BRTD i TR kommer fortsätta mosa er

//Welph

Frågan är hur ni ska komma åt varandra när vi i NC kommer mosa er innan ni ens kommer i varandras närhet!

Nu har jag aldrig spelat PS1, men det verkar hänga med sedan dess att VS och NC går till sängs med varandra väldigt ofta. Alltså ni attackerar inte varandra gärna. Så hur vore det att ni började med det istället, men det spelar ju mindre roll för min del. Blir ju bara mer för oss i TR att skjuta på. Alltså mer certs.

Lustigt för på servern jag spelar känns det precis tvärt om, att VS och TR går ihop mot NC. Vad jag minns från ps1 så var det aldrig tal om att NC skulle gå ihop med någon, Det var ett par år sedan jag spelade det senast men jag kan iaf inte minnas något sådant.

Medlem
Skrivet av DevilzRighthand:

Jag väljer .... INGEN, För imo är spelet ett jävla skämt.

1. Dåligt optimerat så det är skrattretande
(Sitter på ett gtx680 med dom senaste driv... och har 86 i temp, Vilket jävla skämt alltså !!!)

2. Skrattretande dålig teamwork.
"Gå med i en outfit" MÅSTE jag verkligen göra det för att folk ska använda teamwork? Visar bara hur jävla sorgligt detta spel är när vanliga folk som vill spela en snabb runda inte ens kan hjälpas åt på slag fälltet.

3. Skrikande snorungar i micken, Suck bara en jävligt stor suck.

4+5 = Dåliga texturer så man fan blir rädd, Fortf ett skämt gällande "gameplay" på kartorna: (TR) håller hela "nya" kartan och dom flesta vägrar lämna indar och slåss på Esamir eller den "nya" (skiter i vad den heter),

6. Ingen what so ever skillnad på vapen

7. Dom sa: Its not goanna be Pay 2 win, Nu SKRIKER det PAY 2 WIN!!!!

8. Ingen info vad som händer på slag fälltet.

9 Ingen what so ever anledning att komma tebax till spelet då det varelse finns någon end game eller någon AI styrka att slåss mot, Bara dåligt optimerade kartor, varav 2 spelas och den 3e är ett skämt.

10. Buggar, Buggar och mera jävla buggar

11. hackers - hackers och mera jävla hackers

12. Wall clipping

13. INGEN WHAT SO EVER Skillnad på vapen, alla låter som ärt bössor och skjuter lika dant. Förutom pumphagel och lacher då som är ett skämt lika så då aim + dmg är ett jävla joke

Jag kan forts men orkar inte då jag jobbar imorgon och ska sova nu. Mitt råd till dom som tänker på att "installera spelet".

GÖR DET INTE - Det är ett av dom största jävla skämten på marknaden just nu, Gå och spela Hawken / Gw2 eller något annat roligt spel.

vad har temp med något att göra

123
Skriv svar