Ken Levine håller tummarna för ett Bioshock till Vita

Robot
Ken Levine håller tummarna för ett Bioshock till Vita

Det har varit oroväckande tyst kring arbetet med Bioshock till Playstation Vita.

#sony, #bioashock, #irrational-games


Medlem
Ken Levine håller tummarna för ett Bioshock till Vita

Kommer inte hända är jag i princip säker på, folk "utannonserar" saker i samband med ny hårdvara hela tiden. Utgivarna betalar för att folk skall ge "stöd". Det är ju bara en presentationsgrej.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Om det börjas satsas mer på vitan nu när den verkar bli mer integrerad med PS4 så kanske det finns hopp.

Skribent
Skrivet av MirakelMannen:

Om det börjas satsas mer på vitan nu när den verkar bli mer integrerad med PS4 så kanske det finns hopp.

Beror ju helt och hållet på hur det går för PS4:an. Tycker dock det är tråkigt att det inte riktigt lossnat för Vitan.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag med då jag tycker Vita är en ruskigt bra bärbar spelmaskin, så den förtjänar allt gott. Är super nöjd med min. Sony måste släppa mer spel som little big planet, plus bättre pr. Sony är grymt bra på hårdvara, men suger på "sälja" sina produkter på PR sidan. Dom klantar till det ofta med den biten. Sen bryr jag inte om bioshock kommer eller inte, även fast det är en av mina favorit spel. Men som sagt, tror ps4 kan hjälpa på den fronten (bättre försäljnings siffror?).


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Skribent
Skrivet av HaZe303:

Jag med då jag tycker Vita är en ruskigt bra bärbar spelmaskin, så den förtjänar allt gott. Är super nöjd med min. Sony måste släppa mer spel som little big planet, plus bättre pr. Sony är grymt bra på hårdvara, men suger på "sälja" sina produkter på PR sidan. Dom klantar till det ofta med den biten. Sen bryr jag inte om bioshock kommer eller inte, även fast det är en av mina favorit spel. Men som sagt, tror ps4 kan hjälpa på den fronten (bättre försäljnings siffror?).

Ärligt talat så är det bara bra konsoler ute på marknaden just nu. Problemet är som alltid spelen. Nintendos vanskötsel av Wii U är betydligt värre än hästkött-skandalen.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Jag gillar verkligen min Vita so far och kommer definitivt att köpa en hel del spel till den (perfekt vid resor till och från jobbet) så Bioshock till den vore ljuvligt. Synd bara att det inte finns något enkelt convert-kit till denna bärbara lilla gullunge.

Ang. konsolerna så vette fan om jag skulle kalla Wii U för en bra konsol. Likvärdig hårdvara till Xbox 360 och PS3 ett par månader innan dessa uppgraderar sig till nästa generation? Låter som ett rejält självmål i mina öron.

Medlem

Älskar också min vita, har fullt upp att spela alla gamla PS1 titlar såsom Dino Crisis, RE3 och FF9 för stunden, men kan VERKLIGEN rekommendera PS+. Fått en hel del titlar gratis som jag aldrig skulle ha köpt, men som jag funnit vara fantastiskt roliga ändå.

Mortal Kombat var en av dom. Till ytan ser såg det väldigt meh ut, och bärbara fighters brukar vara nedbantade, men nu när jag spelat en hel del timmar så kan jag säga att titeln är helt klart fullvärdig och fantastisk rolig! Bara grafiken som verkar ha fått sig lite utav en törn gentemot sin konsolmotsvarighet.


signatur

Videomupp

Medlem

Mer spel behövs synnerligen till en del format.

1
Skriv svar