Ett datum för Mac-versionen av Simcity har trillat in

Medlem

mjo jag märkte det..

Medlem
Skrivet av Ramkha:

KÖP INTE!!!!

Spelet är fortfarande katastrof med spelförstörande buggar och fake-simulering. Du behöver exempelvis inget annat än bostadsområden och parker för att få befolkning. Samtidigt så har inte spelets utvecklare maxis gett oss minsta lilla ord på FLERA VECKOR om vad de jobbar på eller när det kan komma att fixas.

Den senaste "uppdateringen" var ingen patch (trots att spelet är i ett katastrofalt tillstånd) utan en DLC-reklam med Nissan. Rollbacks och att städer plötsligt försvinner och inte går att spela längre händer fortfarande ofta så din stad kan försvinna när som. De vet fortfarande inte hur de ska fixa detta. Samtidigt är server stabiliteten dålig och handeln mellan städer helt buggad. Förboka inte(!!!!) Tro mig, era pre-order bonusar är urtråkiga ändå så mycket smartare att vänta och se hur det blir och hur många buggar som är kvar osv. Detta är en lurad PC-spelare som talar... gör inte mitt misstag, min plånbok gråter varje dag. Har inte spelat det mer än ett par tillfällen de senaste veckorna och det är fortfarande helt ospelbart!

Håller med dig, Älskar dock spelet men ändå ett stor minus för det stora misstag de gjort, Men mycket tyder på att Mac lanseringen kommer gå mycket bättre, Bl.a meddelande Maxis nyligen att man håller med med 2.0 så vi kan bara hoppas på det bästa, Rekommenderar för Mac Användare att inte förboka iaf spelet inte blir som tänkt, Men vi hoppas nog alla att Simcity genomgår en stor förbättring, Mycket finns att göra men som sagt Simcity är i säg är jättekul.

12
Skriv svar