Medlem
Ctrl+T

Är ny flik. Ctrl+R är uppdatera din nuvarande sida. Knappar som ligger oförlåtandes nära varandra...

Nåväl jag får "börja om från början, börja om på nytt" som Sven Ingvars skulle ha sagt eller sjungit.

"Vad lyssnar du på?"
"Vad tycker du om för musik?"

Jag lyssnar på det mesta när det kommer till musik, jag kan lyssna på allt men gillar enbart det mesta.

Det mesta.

Det jag har svårt för är growl, growlande i alla dess former. Growl och Sean Banan. För mig är growl rent skrikande. Det är en imponerande "feat" att skrika så i 3-6minuter. Missförstå mig inte, eller missförstå mig rätt.

Men om jag skulle ge mig in i musik-/sångbranschen så skulle det nog vara lättast som en growlare, iaf för mig.

Sen den där förbannade Ali-G/Borat wanna-be Sean Banan, usch. USCH. Fy och skäms.

Jag antar att det jag ville få sagt i mitt gnällande var att musik är som skönhet. Det som är vackert för den ene är fult för den andre, det som låter som musik för den ene är Sean Banan för den andre.

#blogg

Medlem
Ctrl+T

Ctrl+W är inte allt för långt bort heller men kan vara jobbigt om man råkar trycka på i stället med.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar