Dragon Age-expansion ute snart*

Robot
Medlem
Dragon Age-expansion ute snart*

Jag vill ha de gratis


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

Medlem

Då öppnar vi plånboken då!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

5 dollar är gratis om det är bra innehåll. Låter väldigt värt det iaf.

Medlem

För att vara en så kallad expansion så är ju 5 dollar billigt. Expansioner brukar vad jag vet ligga på runt 2-300 kronor.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Tänkte köpa det, men ser det inte i min lista över available content -_-

EDIT: Är det någon som lyckats köpa det? För jag börjar tvivla om att det ens är släppt. Finns ingen info än på officiella forumet och på addon sidan står det fortfarande "available this holiday"


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Inte direkt en hel expansion mer ett mindre tillägg annars

Medlem

Hur i helsikes köper man detta? O_o
Kollat i spelet, ser det inte, kollar på addon sidan, ser ingen buy knapp.

Har de fuckat upp releasen för européer eller?

Edit: Eller är det FZ som LJUGER!?
Lögner och förtal!
Vad har världen kommit till!?

Ehum.

Skrivet av abbe:

Hur i helsikes köper man detta? O_o
Kollat i spelet, ser det inte, kollar på addon sidan, ser ingen buy knapp.

Har de fuckat upp releasen för européer eller?

Edit: Eller är det FZ som LJUGER!?
Lögner och förtal!
Vad har världen kommit till!?

Ehum.

Fan! Vi kom inte undan med den lögnen heller... nåväl, nyheten är uppdaterad tack vare observanta läsare. Tillägget är alltså på väg nu under jul, men det var uppenbarligen inte släppt ännu.

Medlem

Mera RPG godis åt folket. 5 dollars är ju en fis i rymden. Pengar växer på träd.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Mera RPG godis åt folket. 5 dollars är ju en fis i rymden. Pengar växer på träd.

nice, då kan du skicka ett frö ifrån det trädet du har så skall jag gro det i min trädgård

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

För att vara en så kallad expansion så är ju 5 dollar billigt. Expansioner brukar vad jag vet ligga på runt 2-300 kronor.

Är ju knappast tal om en fullblodig expansion då Return to Ostragar endast tillför någon timmes speltid till spelet, dvs. bara en skock uppdrag.


signatur

In war, truth is the first casualty

FM-guru
F.d. Sisyr

Heh, i mitt spelsslut dog ju min karaktär! Jag vet att man kan fortsätta spela med honom ändå, men det kännns helt fel....

Medlem

I came. :3

Första posten BTW!

Inaktiv

det är lite skillnad på en dlc och en expansion

Medlem

hur långt är det? hur många timmar osv?

Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Gortie:

Mera RPG godis åt folket. 5 dollars är ju en fis i rymden. Pengar växer på träd.

nice, då kan du skicka ett frö ifrån det trädet du har så skall jag gro det i min trädgård

Samma här skicka en påse frö till mig med.


signatur
Medlem

är inte julen slut??

Medlem

Julen håller på till tjugondedag jul, d.v.s den 13:e januari.

Medlem

usch.. julen är alldeles för lång..

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Gortie:

Mera RPG godis åt folket. 5 dollars är ju en fis i rymden. Pengar växer på träd.

nice, då kan du skicka ett frö ifrån det trädet du har så skall jag gro det i min trädgård

Samma här skicka en påse frö till mig med.

Hehe jag önskar jag kunde.


signatur
Inaktiv

Kommer tydligen den 5 januari står det på Dragon Age hemsida nu ikväll

Medlem
Skrivet av weiland:

Kommer tydligen den 5 januari står det på Dragon Age hemsida nu ikväll

Stackars Bioware som jobbar över julen :/

1
Skriv svar