EA:s E3-konferens – 22:00 ser du den här!

FM-guru
F.d. Sisyr

Fysikmotorn i BF 4 såg minst sagt imponerande ut - om det nu inte var söndertweakat för visningen bara. Annars såg ME 2 fantastiskt ut!

Medlem

OK, har sett allt jag behövde från BF4!
Allt och lite till som saknades i BF3...

Nu blir det förhandsbokning!!!

Medlem

Blir bra det här!! Mkt jag vill spela! Bara å vänta nu då

Medlem

FYFAN VAD GRYMT! Mirror's Edge är tillbaka! Kosmisk orgasm!

Medlem

Visserligen vart det en show, men fattar inte varför dom ska göra en falsk show istället för göra det¨så dom spelar på ritkigt, ingen dog, ingen medic res under hela spelandet, folk sprang helt öppet utan uttnytja skydden rakt på gatan.

aa jo tjena i riktigt mp game hade dom spelarna blivit råägda och inte taget mer än en Point om ens det.

Sedan kommunicerar man inte heller på det sättet som dom gör, vi förstår nu hur lite koll Dice har på esport det är ren solförmörkelse tycker dom ska åka till dreamhack och följa NiP eller något toplag i csgo turneringen och ta in lite information.

Nu säger jag inte bf är ett esportspel eller behöver vara det, jag bara tycker det är fel om man ska göra en show så ska den inte vara skriptad som denna, genomskådar det direkt.

och jag skrattade igenom hela showen för inget utav det hade hänt i riktigt game

Som sagt Dice, åk på dreamhack och fråga om ni kan följa efter NiP ni kanske lär er lite

Medlem

JAAAAAAAAAA!!! MIRROR'S EDGE 2 ÄR MULTIPLATTFORM!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=9c5M7vGmEqo OFFICIELLT! FRÅN EA'S YOUTUBEKANAL! STÅR I VIDEO DESCRIPTION!

Medlem
Skrivet av eCore:

Commander mode bf4.. PÅ TIDEN

Det fanns ju i BF2. Såg det likadant ut? Spelade inte 2:an.

12
Skriv svar