Green Man Gaming har en djävulsk REA

Medlem

Nice Thanks guys.

Medlem

Är det nån som vet när denna 6timmars period började? Det går ju inte att handla nu när sidan e typ nere och jag vill inte missa borderlands 2 för 9.99..

Testpilot

För er som undrar om köp på GMG så oftast är det STEAM eller ORIGIN koder man får.
Ubisoft spel laddar man hem via GMGs Capsule tjänst som funkar på samma sätt som GOG's downloader tjänst , sedan använder man Uplay för uppdateringar och annat.

Medlem

Det är två koder. Svårt att säga vilken som är vilken dock.

Medlem
Skrivet av meatandsauce:

Är det nån som vet när denna 6timmars period började? Det går ju inte att handla nu när sidan e typ nere och jag vill inte missa borderlands 2 för 9.99..

"All of these deals expire at 2100 UTC July 1st." Så kl 23:00 borde nya deals dyka upp.

Sidan är ju helt ostabil tyvärr. Kanske borde de lägga pengar på lite fler servrar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Hittebarn:

Jag har redan Borderlands 2, men 9,99$ för ett season pass är ju verkligen inte dyrt!

Nu är frågan, eftersom dealen gäller Borderlands 2 + Season pass, går det att "bara" aktivera season passet till mitt nuvarande Borderlands?

Season passet och borderlands 2 får två spearata koder, så det går bra att bara aktivera seasonpasset, sen kan du ju ge bort borderlands 2 koden till nån kompis!
PS: Tänk på att det är pund, INTE dollar.

Medlem

Lustigt, jag å brorsan beställde varsitt BL2+SP. I mitt mail så var det specat vilken nyckel till vad. I hans var det ospecat.

Är inte sånt automatiserat och ska se likadant ut? Nu gick det ju att prova sig fram visserligen då steam hojtar till om man försöker dubbelaktivera.

Lycka till med GMG-shoppandet för er som inte tagit sig in än!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem
Skrivet av w4rhog:

Japp, som acee redan intygat. Två koder - men jag fick kämpa i en halvtimme för att få igenom betalningen...

Oja! Deras sida va riktigt seg och fick error 503 ibland... Trodde inte att jag skulle hinna betala innan nya dealen kom

Medlem
Skrivet av Hittebarn:

Jag har redan Borderlands 2, men 9,99$ för ett season pass är ju verkligen inte dyrt!

Nu är frågan, eftersom dealen gäller Borderlands 2 + Season pass, går det att "bara" aktivera season passet till mitt nuvarande Borderlands?

Jag köpte det nyss, fick en kod som var Borderlands 2 och en andra kod som var Season pass

Medlem

Någon som vet om det finns nån timer så man ser hur länge det är kvar på varje deal?

Eller är jag helt blind?

Medlem

Aja jag ger upp, har försökt i 3 timmar nu, alltid timas ut, alltid.... Tja de vill inte ha mina pengar då, tackar för inget.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Någon som vet om det finns nån timer så man ser hur länge det är kvar på varje deal?

Eller är jag helt blind?

Om jag har fattat det hela rätt så slutar denna deal 23:00

Skrivet av MugiMugi:

Aja jag ger upp, har försökt i 3 timmar nu, alltid timas ut, alltid.... Tja de vill inte ha mina pengar då, tackar för inget.

Ge inte upp =).

Tänkte jag också precis göra, men nu ligger borderlands 2 på nedladdning. Ge det ett sista försök så att säga

Och denna gången hade jag inga problem någonstans och det gick nästan "fort" att komma igenom processen

Medlem
Skrivet av KliLöw:
Skrivet av Lepr:

Någon som vet om det finns nån timer så man ser hur länge det är kvar på varje deal?

Eller är jag helt blind?

Om jag har fattat det hela rätt så slutar denna deal 23:00

Skrivet av MugiMugi:

Aja jag ger upp, har försökt i 3 timmar nu, alltid timas ut, alltid.... Tja de vill inte ha mina pengar då, tackar för inget.

Ge inte upp =).

Tänkte jag också precis göra, men nu ligger borderlands 2 på nedladdning. Ge det ett sista försök så att säga

Och denna gången hade jag inga problem någonstans och det gick nästan "fort" att komma igenom processen

Ok, tack!

Medlem

Skynda och fynda, nu flyter det på, iaf här

Medlem

Försökkte en gång till, fastnar fortfarande efter steget för Adress. Alltid hamnet där "This webpage has a redirect loop

Reload" och nopp ignet mer.

Som sgat va det går inte, helt omöjligt.

Medlem
Skrivet av Henk:

Glöm inte rabattkoden: GMG10-U49LX-GAE17 för ytterligare 10%

GMG25-BAWQB-8UQWG för 25% vissa spel

Medlem

Får inte komma in på sidan

Skrivet av metro swe:

Får inte komma in på sidan

Besök en annan REA kanske?

http://www.fz.se/bloggar/iegocentric/20130701/mer-rea-pa-spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av KrejzY:

Sånt här uppskattas, perfekt att ni skriver om det för själv har man ingen koll.
Tyvärr gillar dock inte plånboken detta, men honom bryr vi oss inte om

Lite gränsland att skriva om butikers reor, men ändå – billiga spel vill vi alla ha

En tanke: Ni på FZ kan skaffa en gemensam blogg med något snitsigt namn (Spargrisen! eller något) där ni lägger upp nyheter som denna, så behöver det inte kännas som att ni "officiellt" gör reklam åt företag.

Släpp sargen nu. Det är ett supertrevligt tips till alla gamers.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Hittebarn:

Jag har redan Borderlands 2, men 9,99$ för ett season pass är ju verkligen inte dyrt!

Nu är frågan, eftersom dealen gäller Borderlands 2 + Season pass, går det att "bara" aktivera season passet till mitt nuvarande Borderlands?

Hur betalar du i dollar? T__T


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Usch, värsta produktplaceringen

Medlem
Skrivet av blohm:

Usch, värsta produktplaceringen

Du har inte en aning om vad produktplacering innebär va?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Synd att man missade Borderlands 2 :/

Medlem

Gratis är gott.

Medlem

Fina deals på Civ V och Batman-spelen just nu

12
Skriv svar