Lightning får större bröst

Medlem
Skrivet av Johnny:

Är det nyhetstorka på redaktionen tro?

Jag tror det vi bör uppmärksamma är anledningen till varför de förstorar brösten, inte själva förstoringen.

Enligt gametheory så är guppande något som gör det troligare att de inte har fejkade bröst då naturliga bröst tenderar att guppa mer än fejk. Å andra sidan finns det fler avgörande faktorer och som han lustigt säger kan man ju fundera på om det är korrekt att analysera riktigheten på virtuella bröst :S


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Mindre bröst mer turordnings baserade spel sqare.......

Medlem

Kan ju ha med storyn att göra, hon kanske är på smällen..

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Mindre bröst mer turordnings baserade spel sqare.......

Och mindre autobattle ;p

Medlem

Detta lär ju övertyga alla tveksamma köpare om att det är spelet för dem!

Medlem

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Kan ju vara så enkelt att dom valde att göra brösten större för att passa hennes (DLC) kläder bättre. Alltså gjort något så att det grafiskt ska vara mer passande precis som tidningar alltid väljer tjejer med lite större byst för att representera underkläder osv.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Exakt det som spelet behövde!! Dom visste inte vad som kunde bli bättre så dom förstorade brösten? #GeGe.

Medlem
Skrivet av Zerics:

Kan ju ha med storyn att göra, hon kanske är på smällen..

Heh. Det tror jag knappast


signatur

Everybody needs help.

Medlem

gubbsvettig stämning här i kommentatorfältet.

Medlem
Skrivet av MurMel:

gubbsvettig stämning här i kommentatorfältet.

Är väl skönt som omväxling eftersom det är total analinkontinens överallt annars.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Kanske är lika bra det, för ofta kan jag ta fel på vilka som är kille och tjej i asiatiska spel, för det är lika snygga. Med större bröst lär jag se skillnad åtminstone.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem
Medlem
Skrivet av MurMel:

gubbsvettig stämning här i kommentatorfältet.

http://www.youtube.com/watch?v=UBztjzDr0fM

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

2013, fan va långt vi kommit känner jag.

Skrivet av Zebulone:

Kanske är lika bra det, för ofta kan jag ta fel på vilka som är kille och tjej i asiatiska spel, för det är lika snygga. Med större bröst lär jag se skillnad åtminstone.

Jo tack och tänk på alla män som måste uppfylla de rollerna


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Kan ju vara så enkelt att dom valde att göra brösten större för att passa hennes (DLC) kläder bättre. Alltså gjort något så att det grafiskt ska vara mer passande precis som tidningar alltid väljer tjejer med lite större byst för att representera underkläder osv.

Och du känner inte alls lite konktret att hela tänket med att ändra kroppen efter kläder är lite absurdt.

Sen fine, ändra kroppstorlek i de olika spelen är en sak. Men att fokusera det på brösten och sedan göra en nyhet av det får ju inget annat än att få oss manliga spelare att framstå som bröstdrivna kåtbockar.

Är det verkligen det du ska ha i ett rpg-spel. Bröst som rör sig och guppar. Njah, finns ju annat att lägga tid på isf.

Medlem

lite nakenhet/vackra bröst dör väl ingen av? finns ju så mycket annat i samhället som är värre.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Givet köp!


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Jag kan se Arnroths artikel framför mig redan nu

Medlem

Frågan är, om det hade blivit en reaktion alls, ifall hennes rattar var större från början.

FM-guru
F.d. Sisyr

Osäker på hur BRÖSTFYSIK ska hjälpa Final Fantasy, men ok.

Medlem
Skrivet av MurMel:

gubbsvettig stämning här i kommentatorfältet.

Ja jättesvettig.

Medlem

Phil Fish Wins!

Medlem
Skrivet av SenapsBread:

Och du känner inte alls lite konktret att hela tänket med att ändra kroppen efter kläder är lite absurdt.

Sen fine, ändra kroppstorlek i de olika spelen är en sak. Men att fokusera det på brösten och sedan göra en nyhet av det får ju inget annat än att få oss manliga spelare att framstå som bröstdrivna kåtbockar.

Är det verkligen det du ska ha i ett rpg-spel. Bröst som rör sig och guppar. Njah, finns ju annat att lägga tid på isf.

Nej, inte det minsta konstigt. När man valt ny james Bond har man också valt skådis efter någon man tror passar. Det finns en anledning till att man nu har Daniel Craig och inte Colin Firth...

Är man ansvarig för ett spel så gör man väl vad man tror kommer funka bäst och "sex säljer". Du förstår att när du sneglar på en het brud på stan och inte på hon "den där" på 127 kilo en bit bort så är och blir du precis den person som det här vänder sig till?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

vad trött man blir.. gör ett jävla bra spel istället!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:

Spelar det nån roll rent praktiskt? Vilket hyckleri om, man upprörs eftersom det i varje spelserie alltid utvärderas hur ens karaktär, om man inte gör den själv, ska se ut. Givetvis är utseende en del av storyn, allt annat är bara lögn och förbannad dikt.

Om sen utvecklaren ville ha större bröst på en kvinnlig karaktär bör det knappast vara mer än om man fyllde biceps eller "klippte" frisyren på en man... ...eller kvinnlig char för den delen.

Förbaskat trams och sökade av offerkofta.

Kan ju vara så enkelt att dom valde att göra brösten större för att passa hennes (DLC) kläder bättre. Alltså gjort något så att det grafiskt ska vara mer passande precis som tidningar alltid väljer tjejer med lite större byst för att representera underkläder osv.

Haha bästa kommentaren, hur tänkte du där? Missförstå mig inte, jag kunde inte bry mig mindre om att dom gör tuttarna större då Final Fantasy dog för mig efter ffx, men att dom skulle göra tuttarna större för att passa kläderna? Jag hoppas innerligt att du är ironisk . Om du är gravt allvarlig, varför kunde dom isf inte göra så att kläderna passar mindre tuttar? Varför göra först kläder för en karaktär med större tuttar sen tänka i stil med "Oj shit nu blev tuttarna för små vad ska vi göra för att få kläderna att passa? Jag vet vi gör tuttarna större, måste vara det enda sättet att få kläderna att passa".

Men jag vill ändock hoppas att du var väldigt väldigt ironisk...

Medlem
Skrivet av bjosarn:

signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Skriv svar