Film visar Sony-exklusivt material till Assassin's Creed IV

Robot
Film visar Sony-exklusivt material till Assassin's Creed IV
Medlem
Film visar Sony-exklusivt material till Assassin's Creed IV

Har inte tänkt på hur nära PS4 releasen är ändå...
Överväger att införskaffa en men blir nog o vänta ett tag, säkert en hel drös av begagnade som kommer upp på webben för en billigare peng.

On-T:
AC4 ser väldigt intressant ut och lär bli väldigt roligt.

ELF
Medlem

Åt infernum med exklusivitet!!!


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Åt infernum med exklusivitet!!!

Är inte emot exlusiva spel dock är jag helt och hållet emot exlusivt innehåll till multiplattforms spel >:(


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av ELF:

Åt infernum med exklusivitet!!!

Är inte emot exlusiva spel dock är jag helt och hållet emot exlusivt innehåll till multiplattforms spel >:(

Kunde inte sagt det bättre själv!!!

ELF
Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av ELF:

Åt infernum med exklusivitet!!!

Är inte emot exlusiva spel dock är jag helt och hållet emot exlusivt innehåll till multiplattforms spel >:(

Jag är både för och emot exklusiva spel. Om utvecklarna inte har pengarna att utveckla spelet till flera plattformar så förstår jag, men om det finns skrot i spargrisen så det räcker, varför inte nå en bredare publik?
Exklusivt extramaterial där emot, det borde genast leda till galgen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

2:13 fick mig att tänka på den här videon... http://www.youtube.com/watch?v=SV97ozaD4vs

som sedan fick mig att tänka på det är väl ungefär AC stil?

Meh, extramaterialet är ändå aldrig något att hurra över. Ta Far Cry 3 för exempel. I ett av de "exklusiva" DLC:erna skulle man överleva en farofylld underjordisk ubåtsbas. Så snart man steg in i grottan satte en timer igång och man skulle bara jäkta genom hela nivån på mindre än fem minuter. Och detta betalade folk säkert 200:- extra för.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har förbeställt den ultimata versionen. Fast den kommer inte förrän nästa månad (till PC) En timmes Aveline kan jag klara mig utan.

ZF
Medlem
Skrivet av Vioche:

2:13 fick mig att tänka på den här videon... http://www.youtube.com/watch?v=SV97ozaD4vs

som sedan fick mig att tänka på det är väl ungefär AC stil?

nej, inget a-sum händer i AC när du trycker på nån av knapparna.

däremot händer nästan alltid nått irriterande när du trycker upp, vilket sedan kräver 2-3 knapptryckningar för att undvika att nått annat spektakulärt händer. (som att fastna i en böghög med 40 soldater. soldater gillar verkligen böghögar.

vilket på tal om får mig att tänka på att den där videon skulle funka perfekt som tortyrmetod i Abu Ghraib.

Medlem

Man behöver inte alls stryka den sistnämnda. Vad är det för skitsnack?

Medlem

Bryr mig inte ett dugg om 1 timme hit eller dit, kommer ändå köpa det till 360, då de brukar ha bättre flyt i AC spelen på 360 än på PS3, jämnare fps, och oftast bättre grafik, och jag kommer spela det spelet i säkert 40-50 timmar ändå, så en extra timme skiter jag i

Medlem

Jag stryker då inte sistnämnda, får ett importerat ex i November Lite synd att det var exklusiva uppdrag men jag tvivlar på att det är något märkvärdigt.

ZF
Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Bryr mig inte ett dugg om 1 timme hit eller dit, kommer ändå köpa det till 360, då de brukar ha bättre flyt i AC spelen på 360 än på PS3, jämnare fps, och oftast bättre grafik, och jag kommer spela det spelet i säkert 40-50 timmar ändå, så en extra timme skiter jag i

kan bli annorlunda den här gången då ACIV fokuserar mestadels på en av bitarna där PS3 hade fördel i ACIII.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-assassins-cr...

Medlem
Skrivet av ELF:

Om utvecklarna inte har pengarna att utveckla spelet till flera plattformar så förstår jag, men om det finns skrot i spargrisen så det räcker, varför inte nå en bredare publik?
Exklusivt extramaterial där emot, det borde genast leda till galgen.

Snarare handlar det ju om att M$, Phony eller Pretendo betalar en säck pengar för att de skall få ensamrätt och sälja fler konsoller.

Oavsett, kan man inte konkurrera utan att behöva hålla på med sådant här trams så skall man fan konka. Numera tävlar de inte med kvalitet utan med lagbok och tvingande köpemodeller.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Hum hum, avbokade min från webhallen och körde pre-purchase på digital deluxe edition. Där ingår Aveline uppdragen (tydligen är de inte så ps exklusiva trots allt, haha) och annat gottigt. Fysiskt fluff kan man leva utan.

1
Skriv svar