Färsk trailer för Battlefield 4-kampanjen

Robot
Medlem
Färsk trailer för Battlefield 4-kampanjen

Verkar vara en mer engagerande story den här gången. Pedantisk som man är så kommer det inte på fråga att spela Multiplayer innan man lirat SP, så lika gött det

Skribent
Skrivet av Biggles:

Verkar vara en mer engagerande story den här gången. Pedantisk som man är så kommer det inte på fråga att spela Multiplayer innan man lirat SP, så lika gött det

Haha, samma här. Hoppas innerligt kampanjen är bättre än i förra spelet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Gäsp, verkar vara samma tråkiga story som alla moderna shooters har...

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Biggles:

Verkar vara en mer engagerande story den här gången. Pedantisk som man är så kommer det inte på fråga att spela Multiplayer innan man lirat SP, så lika gött det

Haha, samma här. Hoppas innerligt kampanjen är bättre än i förra spelet.

Trodde jag var det enda med att spela SP innan MP. Men tydligen inte

Medlem

Själv kommer jag som vanligt inte att befatta mig med SP överhuvudtaget. Det räckte med kampanjen i BFBC2. Kollade lite när grabben härhemma körde BF3 kampanjen och det var fanimej hemskt...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Jag gillar faktiskt storyn i både BF och CoD. Den här ser också bra ut

Medlem

Tror jag försökte 3 gånger slutföra BF3, varje försök blev kortare än det förra. Det var nåt som gjorde att man blev så fruktansvärt uttråkad, synd för jag ville verkligen.

Medlem

Dice är så skickliga på grafik, fysik och miljöer att man önskar att de fick lite mera plats, kanske i ett äventyrsspel med lite långsammare tempo, lite som Tomb Raider möjligen. Tänker mer Tomb Raider som de var förr sett till spelkonceptet. Mer pussel och utforskning.

Förresten tycker jag att det är ett väldigt våldsamt kivande som Battlefield bygger på, Johan, om man nu ska kalla det för att kivas

Medlem

Spelar verkligen folk SP i Battlefield?

Medlem

1:36 riktat åt något "speciellt"?

Medlem

Å andra sidan, för att svara på mig själv, så skulle Dice nog inte få samma budget till grafik, fysik och miljöer om de gjorde en annan typ av spel. Eller det kanske de skulle förresten, med tanke på hur påkostat Assassin´s Creed är?

Skrivet av Morlizer:

Tror jag försökte 3 gånger slutföra BF3, varje försök blev kortare än det förra. Det var nåt som gjorde att man blev så fruktansvärt uttråkad, synd för jag ville verkligen.

Tror det är för att ni jämför med hur stel AI:n är gentemot folk i MP

Innan jag började spela MP ordentligt i och med CoD4 så har jag lite samma känsla


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av PaperPlane:

Hahah, made me chuckle, jag förstår vad du menar

Men om jag minns rätt så var den sekvensen med i den första trailern till BF4, Fishing in Baku, som släpptes en bra bit innan CoD Ghost annonserades med alla sina fyrbenta perks. Så mja, förmodligen inte, men fortfarande, lulz

Medlem
Skrivet av PaperPlane:

Hahaha, nu vet vi hur hunden fick sitt ärr...

Medlem

Hade det inte varit bättre om de hade struntat i singleplayern å gått 100% på MP?

Modern FPS singleplayer är ändå bara sönderscriptat och en prommenad i parken med kass AI.

Skribent
Skrivet av Ztreek:

Hade det inte varit bättre om de hade struntat i singleplayern å gått 100% på MP?

Modern FPS singleplayer är ändå bara sönderscriptat och en prommenad i parken med kass AI.

Tror det är rätt många som bara spelar singleplayer och inte ens rör multiplayer.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Det märks att Battlefield har blivit allt för likt sina konkurrenter Call of Duty och Counter-Strike m.fl. samt ämnat för tolvåriga pojkar med allt för mycket testosteron i omlopp och naivitet.

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Ztreek:

Hade det inte varit bättre om de hade struntat i singleplayern å gått 100% på MP?

Modern FPS singleplayer är ändå bara sönderscriptat och en prommenad i parken med kass AI.

Tror det är rätt många som bara spelar singleplayer och inte ens rör multiplayer.

Körde igenom BF3 kampanj innan multiplayer. Bra kampanj i alla fall.

Medlem

wOw, däT där såg ju JETTE kålt ut!

allah sam inta tyker om dät där filman måjste jU VARA cpe lr MOngo!

Heh hee...
hhheehehe

HHHEEEE.,...HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERP

Herrrpily derp

Medlem

nån som vet ifall coop kommer? hade skitkul med det i BF3.

Medlem

Kanske hade testat det om det inte hade varit samma gamla "MURICA, FUCK YEAH" som vanligt.

Varför kan man aldrig få vara ryss och få bekämpa muricans?

Börjar bli lite tröttsamt att det alltid ska vara antingen ryssar, nazister eller muslimer som är skurken i alla förbannade spel man kör.

Medlem
Skrivet av PaperPlane:

Haha! Absolut INTE en slump

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Det märks att Battlefield har blivit allt för likt sina konkurrenter Call of Duty och Counter-Strike m.fl. samt ämnat för tolvåriga pojkar med allt för mycket testosteron i omlopp och naivitet.

Dra inte Counter Strike och Call of Duty under en kam, tack.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

wOw, däT där såg ju JETTE kålt ut!
https://montevallotimetravel.files.wordpress.com/2012/05/idio...

allah sam inta tyker om dät där filman måjste jU VARA cpe lr MOngo!

Heh hee...
hhheehehe

HHHEEEE.,...HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERP

Herrrpily derp

Inaktiv
Skrivet av Burrelito:
Skrivet av Raklödder:

Det märks att Battlefield har blivit allt för likt sina konkurrenter Call of Duty och Counter-Strike m.fl. samt ämnat för tolvåriga pojkar med allt för mycket testosteron i omlopp och naivitet.

Dra inte Counter Strike och Call of Duty under en kam, tack.

Varför inte – samtliga spel är run-and-gun?

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Kanske hade testat det om det inte hade varit samma gamla "MURICA, FUCK YEAH" som vanligt.

Varför kan man aldrig få vara ryss och få bekämpa muricans?

Börjar bli lite tröttsamt att det alltid ska vara antingen ryssar, nazister eller muslimer som är skurken i alla förbannade spel man kör.

Fast det är ju asiaterna som är boven i detta BF

Medlem

Har DICE hyrt in Michael Bay som manusförfattare? Trista, menlösa, vulgoamerikanska plattityder var allt jag såg. Ja, plus explosioner då, man måste ju ha med massiva, gigantiska explosioner.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

wOw, däT där såg ju JETTE kålt ut!

allah sam inta tyker om dät där filman måjste jU VARA cpe lr MOngo!

Heh hee...
hhheehehe

HHHEEEE.,...HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERP

Herrrpily derp

.....

Iallafall så ser jag mycket fram emot detta och som någon skrev tidigare känns det som man är tvungen att lira igenom SP först. Så har jag alltid gjort iallafall. En slags ritual.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

12
Skriv svar