Se FZ och PC Gamer spela lunch-Dayz
Vi gör en Einstein och bänder ut lunchrasten till ett par timmars loot- och zombiejakt.
#quake-live, #trials-evolution-1, #battlefield-1942, #dayz
Alltså, tar det 10 min för er att gå från ett hus över en asfalterad plan och sätta er i gräset lite längre bort?
Livet blir så mycket värt när man plöjt ner 10, 15 eller 20 timmar i det. Eller så är de bara fega.
Loggade in, fast besluten om att hinna upp innan ni avslutade streamen, springer från balota på sydkusten, springer några grader fel, hamnar norväst om airfield, hamnar i en firefight med nån random på ett öppet fält, lyckas navigera rätt igen, kommer lagom för att se alla logga ut haha! SilveredSpoon på twitch, hoppas jag hinner fram nästa gång! Tack för en grym stream, mer av samma!
Ivan och Alexander, vilka hjältar! Kommer alltid minnas kamikaze-lubbandet över flygfältet.
Loggade in, fast besluten om att hinna upp innan ni avslutade streamen, springer från balota på sydkusten, springer några grader fel, hamnar norväst om airfield, hamnar i en firefight med nån random på ett öppet fält, lyckas navigera rätt igen, kommer lagom för att se alla logga ut haha! SilveredSpoon på twitch, hoppas jag hinner fram nästa gång! Tack för en grym stream, mer av samma!
Haha, osis! Då blev vi ändå uppehållna av randomfolket mitt på fältet. Nästa gång hojtar vi ett tag innan!
Men jag undrar verkligen om det var någon som stream-snipade oss vid armébasen, eller om det bara var någon slumpmässig människa som råkade komma dit och började skjuta.
Vådaskotts-Jocke är skäligen misstänkt...
Fan missade det här ju, Vilka tider är det ni börjar streama om dagarna?
Lunchtid!
The Grass Guy = jag Trisst att min mic inte verkade fungera dock... får jag ju fixa asap. Kul stream, mer sånt!
Som låg mitt på fältet?
The Grass Guy = jag Trisst att min mic inte verkade fungera dock... får jag ju fixa asap. Kul stream, mer sånt!
Som låg mitt på fältet?
Ja, som rullade runt i gräset på slutet
Haha, ok, att du inte att du var från stream-tittarna. Vi trodde det var två random dudes som smög på oss.