Dragon Age 3 snart här, se lanseringsfilmen

Medlem

Vad hände med "This is the new shit" som i Orgins videor??


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av AHTF:
Skrivet av magma:
Skrivet av Freywiind:

Lol Launch trailer nu, har juh suttit och spelat 16 timmar på senaste 24 timmar så

Hur fick du tag i den så tidigt då?

Gissar på VPN.

Skrivet av AHTF:
Skrivet av magma:
Skrivet av Freywiind:

Lol Launch trailer nu, har juh suttit och spelat 16 timmar på senaste 24 timmar så

Hur fick du tag i den så tidigt då?

Gissar på VPN.

VPN indeed


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Tveksam. Ser på tok för cartoonish ut med alla explosioner och stroboskopeffekter vid minsta lilla svärdviftande. Möjligen värt att spela om det kommer en no clutter-mod eller så.

Medlem

WTF What o Wonderful World....här snackar vi om konstig musik till fantasy Lite en moodbreaker för min del..


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:

WTF What o Wonderful World....här snackar vi om konstig musik till fantasy Lite en moodbreaker för min del..

Haha, ja, det är ganska mycket wtf på det. Men jag gillar det, ändå, på något sätt. Tycker tolkningen är asball.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Första spelet jag har köpt på typ ett decennium, det var verkligen värt det. Holy MOLY vad bra det presterar och så otroligt vackert att man blir hög av allt som har med det att göra.

I vilket fall som helst (antar att det här inte är olagligt utan kanske rent moraliskt), för ni som har köpt det och förladdat det via Origin så kan man börja spela redan nu genom att ansluta via en Koreansk VPN, väldigt enkel och jag tror som sagt att det inte gör något då man ändå har betalat för spelet och allt är frid och fröjd

Hur är mage klassen?

Medlem
Skrivet av Divion:

Hade dom bara släppt det på steam så hade jag köpt det. Aldrig att jag installerar origin. Blir på sin höjd piratat om jag kommer spela det. Förövrigt idiotisk i min mening att bojkotta den största affären/klient bara för att dom har sin värdelösa egna. Hade någon dött om det släpptes på samtliga? Nej /care på detta spel hur än bra det nu kommer vara.

Finns viktigare saker att hänga upp sig på än Origin. Folk är rätt så...ja, jag lämnar det där.

Medlem
Skrivet av motionfield:

Var köper ni billigast? På nätet kostar det ju 600 spänn. Det bästa jag hittade var Electroworld för 419. http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc...

Köpte det för 318 på https://www.g2a.com/dragon-age-inqisition-origin-cd-key-globa...

nu verkar det kosta 360:/


signatur

New life, New hope

Medlem
Medlem

Gillade inte ettan eller tvåan så jag hoppas på trean


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

KoP
Medlem
Skrivet av Glore:

Också spelat det sen kl 16 igår (hongkong vpn), det har varit väldigt svårt att slita sig för att göra saker som tex äta och sova

Och jobba/skola kanske?

KoP
Medlem
Skrivet av Divion:

Hade dom bara släppt det på steam så hade jag köpt det. Aldrig att jag installerar origin. Blir på sin höjd piratat om jag kommer spela det. Förövrigt idiotisk i min mening att bojkotta den största affären/klient bara för att dom har sin värdelösa egna. Hade någon dött om det släpptes på samtliga? Nej /care på detta spel hur än bra det nu kommer vara.

Usch. Jobbigt med i-landsproblem.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Skaffa en PS4 så slipper du allt sånt där trams

Tyvärr är PS4 en leksak, jag spelar mina spel på PC.

Skrivet av MrStrange:

Du menar alltså att du är så egoistisk och konservativ att du hellre laddar hem spelet olagligt istället för att supporta ett företag som gör bra spel, enbart för att du totalvägrar att använda något annat än steam? Genius..

Japp precis så menar jag. Man måste väl ändå kunna få visa sitt missnöje med Origin och alltså inte stödja produkten hur bra den än må vara?

Skrivet av Hangman:

Finns viktigare saker att hänga upp sig på än Origin. Folk är rätt så...ja, jag lämnar det där.

Nu är det som så att jag enbart spelar spel som finns på Steam, och då tycker jag det är högst relevant om spelet i fråga enbart finns på Origin eller inte.

Min fråga är: vad är problemet för EA att släppa det på båda klienter?
Jag trivs med Steam med allt va det innebär och vill dom förlora kunder på att vägra använda Steam så gärna för mig.

Medlem

Dragon Age: Inquisition != Dragon Age 3.

Medlem
Skrivet av Divion:

Min fråga är: vad är problemet för EA att släppa det på båda klienter?
Jag trivs med Steam med allt va det innebär och vill dom förlora kunder på att vägra använda Steam så gärna för mig.

Rätt enkelt svar. De anser säkert att steam tar en för stor del av vinsten.

Skrivet av Divion:
Skrivet av MrStrange:

Du menar alltså att du är så egoistisk och konservativ att du hellre laddar hem spelet olagligt istället för att supporta ett företag som gör bra spel, enbart för att du totalvägrar att använda något annat än steam? Genius..

Japp precis så menar jag. Man måste väl ändå kunna få visa sitt missnöje med Origin och alltså inte stödja produkten hur bra den än må vara.

.

Det kan man göra, människor med någon känsla för rätt och fel stannar dock vid att ej köpa spelet. Du har inte någon sorts mänskligrättighet att få allt du vill ha på det sätt du vill ha. Om man inte vill ha något ett företag lansar köper man det inte, men man snor inte sen deras intäkter för produkten de gjort.

12
Skriv svar