Skickligaste lönnmorden i Far Cry 4

Robot
Skickligaste lönnmorden i Far Cry 4

Kan du klara uppdragen lika snyggt?

#far-cry-4, #dishonored


dmn
Medlem
Skickligaste lönnmorden i Far Cry 4

Gjort sig känd? Av antalet subs att döma är han inte känd.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av dmn:

Gjort sig känd? Av antalet subs att döma är han inte känd.

Förlåt.


signatur
Inaktiv

Impad


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av dmn:

Gjort sig känd? Av antalet subs att döma är han inte känd.

Hur många måste man ha för att bli känd då? 100k?

Bara för att du inte vet vem han är så betyder det inte att han är okänd.

Medlem

Han var ju ändå lite sevärd i jämförelse med alla andra gormande apor till youtube-"kändisar".

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Han var ju ändå lite sevärd i jämförelse med alla andra gormande apor till youtube-"kändisar".

Du menar den där svensken vad han nu heter? Har medvetet glömt bort namnet för att han är så tråkig att se på


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

Nu säger jag inte det här för att skryta men jag ser verkligen inte vad som var så imponerande i de där två filmerna. Inte de svåraste lägret eller assasination för den delen. Förmodligen har han tränat dom där lägren flera gånger så han vet vart alla är positionerade för att vidtar ingen försiktighet utan döda alla han ser med pilbåge eller kniv utan att ha koll om det står någon i närheten.

Medlem

Av det jag sett så ser jag att detta kommer jag ha en massa roliga timmar med. Hoppas posten kommer med min tidiga julklapp före helgen.
Detta räddar tiden fram till nya Batman kommer. Har lagt BF o COD på hyllan. Var rätt impad av pil upp i luften som blev en kill. Bra gjort..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar