Boka en Champions Online-nyckel

Inaktiv
Skrivet av LeeWander:

Guzilla jag reggade också när jag fick nyckeln här på FZ men det fungerar. Det står att det inte fungerar men det gör det ändå. Jag kunde logga in på spelet nu kl 18.00 idag. Men 1 minut senare blev jag kickad och nu kan jag inte logga in längre. Men vi ska inte kunna logga in föränn kl 19 så...

Okej, då har jag väl lyckats regga två nycklar på samma konto Hade inte betan under my account när jag reggade den som jag fick här på FZ men efter jag reggade den nyckeln jag fick ifrån den kanadensiska sidan så stod det plötsligt att jag hade betan.

Medlem

fick en key på den kanadensiska sidan så preloadar nu, får väl se när det blir klart om det funkar

Medlem

Ok det står inte att jag har ngn beta under my account men jag kan logga in iaf...

Medlem
Skrivet av Helimaster:

Efter en del sökande runt forumen så hittade jag länken oså, men jag hittade oxå en hemsida som folk på forumet tipsade om

http://www.canardpc.com/concours/champions/

Välj det andra svaret: L'univers des supers héros
och skriv in din email sen skickade det en beta key. Jag har ingen aning hur säkert det är men jag testade det själv en gång o fick de o funka, håller på o laddar ner det.
Men som sagt, testa det på egen risk.

Jag körde samma, för det verkar som att FZ nyckeln man fick inte riktigt vill sig med.
Antigen vart det nått stort fel i Fredags eller så har FZ blivit lurade på nycklarna.

Medlem

Vill ju bara påpeka att det är den absolut sämsta patchern, jag någonsin bevittnat till en beta.
det är förståeligt att patch servern är total ner stressad, men att patchern inte sparar filerna temporärt gör mig en aningens sür.

Kom upp till 72% sen "connection failure" vilket innebär att du får börja om från 0%.
så nu har jag hållt på halva dan, och nu skiter jag i detta och väntar 1 dag eller två.

Medlem

Jao min nyckel tilldelad av FZ i fredags fungerar iaf inte, "This key does not activate any known products."

rav
Medlem

Bara jag som inte får min nyckel att funka?
Har ett konto på Cryptics sida, men kan inte regga min key till det kontot.
Funkar inte heller att ange den på fileplanets sida.

Funkar inte för mig heller... "This key does not activate any known products" är felmeddelandet jag får och jag går till preview-sidan men den verkar skicka mig till orginalsidan.

Skriv svar