Soundtracket till Brutal Legend officiellt

Medlem

underbart med dethklok samt megadeath. Grym lista! kommer bli så jäkla underbart spelet!

Medlem

ah come on, inge metallica?
skulle velat se iaf en metallica låt, Whiplash kanske eller Jump in the fire vore gött


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Yes! Megadeth ftw!!

Synd att dom stavade fel bara...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Yes! Megadeth ftw!!

Synd att dom stavade fel bara...

Synd och synd, dom borde piskas för det :evil:

Medlem

Inga Metallica låtar? Ha, dom jäklarna förtjänar inte att vara med i ett sånt här spel. Härligt med gamla Priest låtar också ett par med Megadeth. HIGH SPEED DIRT!

Medlem

mest imponerande listan evah


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Haha skön lista (minus In Flames...hataaaa!!!)

Och dom har gjort något unikt, haft med Motorhead UTAN deras jävla utjatade Ace of Spades...trodde aldrig det skulle ske.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av asdfg:

Det här kommer att bli episkt!

Bara soundtracket i sig är ju episkt, spelet i sig kommer att bli helt ofattbart!

/ LordDaimos

Medlem

DETHKLOK! *grooooowl*


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det bästa med spel-soundtrack är att även fast man kanske inte gillar alla banden eller deras val av låtar så är det i de flesta fallen skitbra när man väl sitter där med dosan i näven och ögonen gråter av spelglädje!

Det kommer bli en bra höst!


signatur
Medlem

wow, jag är sjukt impad över den där listan. mirrorthrone, the lord weird slough feg, emperor och mycket annat najsigt.

Medlem

Megadeth* inte Megadeath

Medlem

tenasious D!!!

Inaktiv

Borde inte gnälla eftersom det finns ett oändligt antal bra metallåtar att välja bland, men när nu Rob är med i spelet och de har 5 Priest låtar tycker jag de borde haft med Freewheel Burning. Episk Priestlåt som passar bra när man kör med tanke på vad låten handlar om.

http://www.youtube.com/watch?v=Zfd4fXY9oTo&fmt=18
(Guitar cover, men bra)

Medlem

Riktigt fin lista! Saknas dock lite på extremkanterna av metal. Men framförallt, var fan är At the Gates?

Medlem

tack för spotify listan! jag började göra en egen men gav upp när alla artister inte fanns på spotify. Kommer bli ett otroligt spel.

12
Skriv svar