Nedräkningen inför nya Fallout har börjat!

Medlem

HERREJÄVLAR NU HÄNDER DET !!!

Skribent
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Johan Olander:

Jag har aldrig kommit hem så här snabbt från gymmet.

Fick du skjuts?

Jag fick 10 jävla (nå, ja. Så arg blev jag inte.) e-mail när jag satt och värmde ner efter ett hårt pass, så jag avbröt min fina stund och sprang hem. Bor iofs 100 meter från gymmet, men vill att ni ska veta vad jag gör för er läsare.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Surprise Fallout Online. Utvecklat av ESO dev(fail)team....

ÅNGEST!!

Vart ska allt sättas upp? Speciellt nu när jag måste göra plats för mer!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

En onsdag som kommer skrivas in i historien som den längsta dagen någonsin. och fan ta dom om det inte är F4 =P
HYPE TIME!!!

Medlem

Men.... det är ett Bethesda spel....
+ Gamebryo.... /spyr

Medlem

Fallout 4, "mobile armor", now for ipad/iphone/android...

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag har aldrig kommit så här snabbt.

*fixed

FIFAN vad najs!

Skribent
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Johan Olander:

Jag har aldrig kommit så här snabbt.

*fixed

FIFAN vad najs!

Det där är en lögn.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Hoppas på ny motor och förbättrad styrning. Alla creation engine spel Bethesda gjort har alltid haft usel mouse input och jag fattar inte varför. Försökte lira Skyrim igen för ett tag sedan men det går fan inte. Fallout funkar lite bättre då man har VATS men fortfarande onödigt drygt att kolla omkring i världen och hantera sin inventory. Hade man haft lika störd mouse input i windows hade man ju kastat ut datorn genom fönstret för länge sedan x).

Skrivet av Johan Olander:

Jag har aldrig kommit hem så här snabbt från gymmet.

Haha, undra där först vad du skrev då jag läste det där lite väl snabbt första gången xD.

Hehe jag vet vad du menar det är fruktansvärd mus inputlag i fallout 3 och NV.
Men det gick att fixa fattar inte att du orkat genom spelen utan att fixa det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

"Förbered plånboken"

Om jag inte skulle jobbat natt så hade jag hällt upp en feting grogg nu

Medlem

Shiiiiiiiiiit vad taggad jag blev nu då!!!
var t.o.m tvungen att skriva något här vilket jag aldrig brukar göra annars!

Medlem

aa fyfan vad jag är taggad!! Nu ska jag spela New VEgas!!!

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Sapiens:

Hoppas på ny motor och förbättrad styrning. Alla creation engine spel Bethesda gjort har alltid haft usel mouse input och jag fattar inte varför. Försökte lira Skyrim igen för ett tag sedan men det går fan inte. Fallout funkar lite bättre då man har VATS men fortfarande onödigt drygt att kolla omkring i världen och hantera sin inventory. Hade man haft lika störd mouse input i windows hade man ju kastat ut datorn genom fönstret för länge sedan x).

Skrivet av Johan Olander:

Jag har aldrig kommit hem så här snabbt från gymmet.

Haha, undra där först vad du skrev då jag läste det där lite väl snabbt första gången xD.

Hehe jag vet vad du menar det är fruktansvärd mus inputlag i fallout 3 och NV.
Men det gick att fixa fattar inte att du orkat genom spelen utan att fixa det

Fast det gick väl aldrig att fixa helt? En kan stänga av mouse smoothing, öka hastigheteten och lite annat men oavsett var det alltid lite off. Är liknande i vissa andra spel som GTA 4, märkt dock att det "löser sig" rätt bra om man kör i 144hz. Dock aldrig Skyrim och tror det är lika illa med F3 och NV =/.

Det här är ju också en av dem här typiska saker som verkligen inte borde behövas fixas heller.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Sapiens:

Hoppas på ny motor och förbättrad styrning. Alla creation engine spel Bethesda gjort har alltid haft usel mouse input och jag fattar inte varför. Försökte lira Skyrim igen för ett tag sedan men det går fan inte. Fallout funkar lite bättre då man har VATS men fortfarande onödigt drygt att kolla omkring i världen och hantera sin inventory. Hade man haft lika störd mouse input i windows hade man ju kastat ut datorn genom fönstret för länge sedan x).

Skrivet av Johan Olander:

Jag har aldrig kommit hem så här snabbt från gymmet.

Haha, undra där först vad du skrev då jag läste det där lite väl snabbt första gången xD.

Hehe jag vet vad du menar det är fruktansvärd mus inputlag i fallout 3 och NV.
Men det gick att fixa fattar inte att du orkat genom spelen utan att fixa det

Fast det gick väl aldrig att fixa helt? En kan stänga av mouse smoothing, öka hastigheteten och lite annat men oavsett var det alltid lite off. Är liknande i vissa andra spel som GTA 4, märkt dock att det "löser sig" rätt bra om man kör i 144hz. Dock aldrig Skyrim och tror det är lika illa med F3 och NV =/.

Det här är ju också en av dem här typiska saker som verkligen inte borde behövas fixas heller.

Jaha. jag bara körde med vats och 360 kontroller =P

Man vill ju hellre köra med mus och t-bord!!

Medlem

Hade hellre sett att Obsidian (De som gjorde Kotor2, samt FO:NV) gjort det, men jag är sjukt nöjd med att vi äntligen kommer få se ett nytt FO-lir

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Hade hellre sett att Obsidian (De som gjorde Kotor2, samt FO:NV) gjort det, men jag är sjukt nöjd med att vi äntligen kommer få se ett nytt FO-lir

Jag föredrog fo3 framför NV, men trodde mer på obsidian. tänkter se på detta med en oskulds ögon iaf. Detta är inget annat än great news everybody!

edit: typo

Medlem
Skrivet av s3ng:

Fast... Nu dog hypen litegrann ändå.

http://s2.postimg.org/o6vorz2iv/1433258008178.jpg

Större bild = http://s2.postimg.org/o6vorz2iv/1433258008178.jpg

PS3 och Xbox 360?

mehhhh..

Verkar ligga kvar kod från när de gjorde countdown till Fallout 3: Operation Anchorage.

Lyckades hitta detta: http://fallout.bethsoft.com/api/v1/pages/countdown-reveal

modules.countdown-links.data.pre-order: "XBox One, PS4 and PC ready"

Medlem

Hype...Hype never changes...

Medlem

Fan vad nice! men då hoppas jag det är mer åt hur fallout 3 var då jag absolut inte tyckte om new vegas över huvud taget, gillade fallout 3 pga det var mörkt och dystert och tyckte bara om det allmänt mer.

NV var bara ett stort meh

Medlem

Kände att det vällde upp i ansiktet med gråtfärdighet!

Medlem

*räcker upp handen* Måste man spela alla tre innan?

*flackar osäkert med ögonen och minns när man frågade om man måste spela båda två innan*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

*räcker upp handen* Måste man spela alla tre innan?

*flackar osäkert med ögonen och minns när man frågade om man måste spela båda två innan*

Nej, behöver inte spela de tidigare spelen.

Medlem

Äntligen.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Masterbrain refererar till fallout 3. Ska bli intressant och se om det är fortsättning på 3:an där det tog slut eller om det är några år efteråt. Men i alla fall. Ska bli dö kul

Medlem

tydligen är fallout4.com reggat och verkar vara på g att publiceras. 38 minuter kvar

Medlem

jaha? antiklimax..

Medlem

Meh, händer ju inget..

Medlem

Please stand by... Please stand by... Please stand by......
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 ..... AAAAAARGH!!!!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

123
Skriv svar