Far Cry Primal / The Division

Medlem
Far Cry Primal / The Division

Jag är väldigt tveksam över detta spelet, vet inte riktigt om detta är något för mig. Jag älskade Far Cry 3-4.
Men detta är ju väldigt annorlunda när det kommer till de spelen, men ändå väldigt likt de andra när det kommer till mycket.

Jag kommer inhandla det till PS4, då det inte släpps till PC för ens 1 mars. Men hört att de som spelade 4an på PC hade mycket problem i början, så kanske är bäst att ha det på konsol.

Det ser intressant ut dock med systemet med djuren och storyn är väldigt annorlunda. Så de är kul att de försöker tänka nytt och skapa något annat spel på en redan beprövad spelgrund.

Har sett lite om spelet på Twitch, ville dock inte se för mycket om det, då jag inte gillar att spoila för mycket för mig själv.

Men jag hoppas på att jag får det roligt, iallafall tills The Division kommer.
Då betan fick mig att absolut falla för det. Jag satt i ungefär 16 timmar i betan, det händer inte ofta när det kommer till en beta för mig. Då jag oftast tröttnar och tycker jag sett det jag behövt efter 2 timmar.

Men detta spelet höll mig fast och jag bara sprang runt och njöt utav grafiken, utav staden de byggt upp och hur allt såg så fint ut. Sedan så var ju Dark Zone en väldigt rolig överraskning, då jag var mest rädd för denna delen. Men hade väldigt rolig där med, fast jag spelade solo.

Jag testade på betan till PC och spelade på högsta grafikinställningar. Om det skiljer sig ifrån vad de lovade, kan jag inte uttala mig om. Men det som de gett oss är starkt jobbat, med så mycket som händer i bakgrunden och allt som finns runtomkring. Det finns inget jag kan klaga på i den delen.

Jag hade aldrig några problem med betan, det var en bugg då vapnet flög runt i luften, som att jag hade hittat ett vapen med magiska krafter. Men annars inga problem. det flöt på flytande.

Så kan det inte bli Mars nu =/

#blogg

Far Cry Primal / The Division

Fc 4 på pc fungerade bra för mig direkt vid launch, lite stuttering kanske och så men fixades med patch


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

far cry primal är det enda i serien som jag känt ett intresse för. Kommer inte köpa på launch då jag inte har tid med för många spel.
The division är köpt och ska spelas med några kompisar vilket är ett måste för man inte ska tröttna på det.

1
Skriv svar