WAR(Warhammer Online) - Collectors Edition

WAR(Warhammer Online) - Collectors Edition

Ej bekräftat men tydligen ska spelbutiken ha läckt ut vad den ska innehålla. Obekräftade uppgifter men om dom stämmer så ser det jävligt intressant ut:

In-Game:

* 12 exclusive quests (two for each army)12 exclusive quest rewards (one for each quest)
* 12 exclusive character heads
* Special player title
* 30 days of free game play

In-Box:

* Game on 2 DVDs
* Manual
* Exclusive Mousepad
* WAR Graphic Novel
* Art Book/Atlas
* Exclusive Warhammer Miniature


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Så nu när den är avslöjad och jag ser att för oss svenskar så är det massa affärer som säljer den men lustigt att spelbutiken inte står listade.

Fast jag fattar inte garanterad plats i en öppen beta, den kan väl vem som helst joina och innebär inte det att man måste få sin box innan spelet är släppt!? vad fan är då meningen om jag inte kan ta mig in i betan nu, kan jag väl lika gärna vänta?

Spelbutiken.nu är dessutom enda svenska online affären just nu som har infot uppe. fast iochförsig så hade dom ju det innan också, när dom läckte.

http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=pc1667


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

TBR
Medlem

Betalar då inte 850:- för det här crap spelet.

Medlem

Jag har aldrig förstått detta med collectors ed osv av spel/film etc.
Vad ska man med böcker/figurer/snyggare låda och skit till.
De speciella ingame prylarna brukar vara sådant som ingen använder efter 10 lvl endå.

Mer digital download! Istället för skivor, lådor etc ge mig cd key och länk för att tanka ned klienten. Det räcker för mig.

Medlem

coll ed film är skillnad mot coll ed spel


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av TBR:

Betalar då inte 850:- för det här crap spelet.

Vad är det som är crap med det? Jag har inte kollat upp läckta omdömen av det men det är väl både ris och ros som med allt annat. Vad kan man förvänta sig av detta spelet? Vilken slags spelare tilltalar det?

Ang CE(för både spel och film) så vill jag ha nått snyggt i hyllan helt enkelt.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av TBR:

Betalar då inte 850:- för det här crap spelet.

exakt

Medlem

Hmm... kartongen hamnar ändå i garderoben då jag inte äger någon direkt hylla... köper den dock för art book och miniatyren. En bonus är ju dock att man kan flexa lite med ingame sakerna om något år eller så


signatur

osv.

Medlem

Är man ett Warhammer fan så passar det bra, fast man får även börja lira typ en månad innan alla andra spelare om man bokar det så verkar endå va något


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Njaaa... en månad före börjar man väl inte ändå. Det är klart du menar antagligen med att amn får open beta, visst men allt du gör i betan finns ju inte kvar när de öppnar på riktigt. Dock så får man börja tre dagar innan de som inte har CE om jag inte minns fel. Erfarenheter från spelet kan de naturligtvis inte ta ifrån dig så med betan får man chansen att testa sig fram till vilken klass man vill spela


signatur

osv.

Medlem

* 12 exclusive quests (two for each army)12 exclusive quest rewards (one for each quest)
* 12 exclusive character heads

Bra att de i en CE box fixar saker som kan ha direkt inverkan på spelandet. Hoppas verkligen det bara är ett "Ingame PET" eller liknande.

Medlem

Jo jag var också kritisk till det där men då ringen man får med bara gäller i PvE så borde eventuella saker från quests som man kan använda i strid bara kunna användas i PvE. Det är titels + trophys som det ser ut just nu från vad de visat så ingen fara där


signatur

osv.

1
Skriv svar