Microsoft ballar ur – inga manliga könsorgan i Conan Exiles till Xbone

Medlem
Skrivet av Danternas:
Skrivet av Newklear:

Jag fattar inte att folk ens orkar bry sig.... När ett spel endast är känt för en sån här grej så lär det ju inte bli särskilt långlivat i alla fall.

Det handlar om att inte vara en principlös snigel.

Skitsnack, det handlar om att folk tycker det är kul att skrika om helt meningslösa saker.
Det hela fyller ingen funktion annat än att försöka skapa uppståndelse för en produkt som annars hade skapat extremt lite sådan.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Danternas:
Skrivet av Dunder:

Jag fattar inte att folk ens orkar bry sig.... När ett spel endast är känt för en sån här grej så lär det ju inte bli särskilt långlivat i alla fall.

Det handlar om att inte vara en principlös snigel.

Skitsnack, det handlar om att folk tycker det är kul att skrika om helt meningslösa saker.
Det hela fyller ingen funktion annat än att försöka skapa uppståndelse för en produkt som annars hade skapat extremt lite sådan.

Och likväl har ni båda bemödat er att också kommentera och lägga ner samma energi som alla andra på detta.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Eh men vad tusan ms, nu tycker jag ni är lite kinkiga, nakenhet bör inte ses som tabu imo

Medlem
Skrivet av Danternas:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Danternas:
Skrivet av Newklear:

Jag fattar inte att folk ens orkar bry sig.... När ett spel endast är känt för en sån här grej så lär det ju inte bli särskilt långlivat i alla fall.

Det handlar om att inte vara en principlös snigel.

Skitsnack, det handlar om att folk tycker det är kul att skrika om helt meningslösa saker.
Det hela fyller ingen funktion annat än att försöka skapa uppståndelse för en produkt som annars hade skapat extremt lite sådan.

Och likväl har ni båda bemödat er att också kommentera och lägga ner samma energi som alla andra på detta.

Nej, jag har kommenterat folks beteende.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vi lever ju i en ålder där det är värre att se en penis eller vagina än det är att se en människa få sin arm avhuggen.

Inte konstigt USA har ett rykte av incest när enda gången de får se ett könsorgan är det hos ett syskon, förälder eller kusin?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar