Ledger for Prezident

Medlem
Ledger for Prezident

Oh yeah, Heath Ledge får Oscar för bästa manliga biroll postumt! Fan va gött! Nu fick jag tillbaka lite av mitt förtroende för Hollywood och USA i allmänhet. Sean Penn fick också vilket gör mig lite glad, även fast det hade vart grymt med en gubbe för Rourke, men men, för Wrestler 2 kanske?

På spelfronten så blev det en hel del i helgen, i lördags så lira mina två bröder, en kompis till min lillebror och jag massa 360 & PS3. Vi inledde med lite smisk i Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix (PS3) för att sen gå över till en hel del bataljer i Mortal Kombat vs DC (360), som är ett förvånande bra fightlir, iallafall om man spelar som Sub-Zero Efter detta så mixade vi med lite Call of Duty på PS3, både Modern Warfare och World at War, där storebrorsan piska mattan med oss, ganska rejält faktiskt, jag är bättre på shooters på PC, men vem är inte det?

Shredder + Sub-Zero = Bra grejer.

Singleplayer har det blivit en hel del det också, kör på för fullt i FFXII, som jag verkligen vill klara innan 3e april, just nu är det nästan 19 fulla timmar in, inte helt fel! Är vid King Raithwall´s Tomb just nu men kunde nog vart lite längre om jag inte hade vart så chain-kåt och fått in en på 76 i rad, sen orka jag inte mer (samt att jag ville spara ifall det skulle uppstå nåt oväntat). Fast jag tar en liten paus nu, blev lite väl länge förut, 4 timmar nåt, men det är för att jag känt mig lite förjävlig idag, kanske börjar bli sjuk, vem vet.

Nu skall jag börja peppa inför söndagens konsert (Testament, Judas Priest & Megadeth!) här i Göteborg, kommer bli en helt sjuk upplevelse! Har inte lyssnat in mig på senaste Priest än, så jag ska ge den ett gott försök!

Tills vidare.

#blogg


signatur
1
Skriv svar