Bakis, trött och uttråkad

Medlem
Bakis, trött och uttråkad

Sitter idag igen på jobbet och tråkar!
Igår kom jag hem och fick äta jävligt god mat som robins polare patric hade gjort, sen efter det hade vi förfest ett tag, spelade tekken och hade jävligt roligt. Bestämde oss senare för att ta en liten sväng om ute på krogen så vi gjorde oss iordning, tog vort pick och pack sen drog vi ut för att göra stan osäker.
Hämnade på en fin fin pub där bra musik spelas (tills slutet av natten dvs).

Sen gick vi hemåt, hemma hade jag sedan en helt fantastiskt het stund med min älskade, sen blev det röka och prata om allt mellan himmel och gjort i säkert 3 tim!
Det är det som jag älskar med ingrid, man kan verkligen prata om precis allt, utan att det ska bli massa tjaffs och bråk över det. Så jävla underbart!

Idag har det inte hänt mycket som sagt, sitter på jobbet och har gjort det sen kvart i två (jag försov mig!!!).
Det är jävligt segt och det finns typ inget alls att göra, så jag har tittat på dokumentär klipp hela jävla dagen (http://www.vbs.tv/ är verkligen att rekomendera!!!) för att få tiden att gå så fort som möjligt.
Nu är det bara två och en halv timme kvar iaf så får man äntligen gå hem!

Förövrig så sitter jag med en jävla beslutsångest, det finns några saker jag vill spendera pengar på denna månad men jag vet inte vad jag ska välja för jag har inte råd med allt nämligen.

Wii (zelda: TP, Mario galaxy och mariokart)
Gymkort (skulle verkligen behöva komma igång med detta!!)
Gittarr (har tänkt att jag ska gå in som fan för det och lära mig spela)
Jacka (JAG HAR INGEN!!)
Ny dator (vill ju kunna spela alla dator spel som man är sugen på!)

Vafan ska jag välja egentligen?! Det är hur svårt som helst och jag blir galen!
A-ja, får ta och klura på det där lite och se vad det blir, vilket som så är det ju något jag verkligen vill ha och lägga pengar på, desutom kan jag införskaffa de andra sakerna vartefter, men jag vet inte vad jag ska börja med bara hehe

Dags att glo vidare på något intressant och hoppas tiden rusar iväg! TJIPP!

#blogg


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

1
Skriv svar