Nu kan du spela The Evil Within 2 i förstaperson

Robot
Nu kan du spela The Evil Within 2 i förstaperson

Och om du inte står ut kan du snabbt byta till tredjepersonsvy.

#the-evil-within-2


Medlem

Tvåan är grymt bra. Efter en katastrofalt tveksam första 30 minuter så öppnar spelet upp sig och blir fantastiskt. Rätt lustigt då jag just satt och tänkte ett fps-läge medans jag spelade igenom det.

Medlem

Efter att ha kollat på trailern blev jag sjukt sugen att dra igenom spelet för 2a gången. Riktigt välgjort spel där allt är uppdaterat till det bättre sedan originalet. Suverän monsterdesign. Längtar lite smått till The Evil Within 3 och Shinji Mikamis crazyness fingertoppskänsla.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

@Divion: håller med början var tveksamt trist men sen blir det bra. Fps läge coolt nu fattas bara vr läge så är vi på hemmaplan

1
Skriv svar