Ironsight F2P FPS

Medlem
Ironsight F2P FPS

tänkte tipsa om detta spelet som är i beta just nu. hann spela en match sedan hände något med servern. men det gav mersmak. redan efter å spelat en omgång har jag råd att köpa ett nytt vapen. så verkar inte vara allt för grindit.

här hittar ni spelet https://ironsight.aeriagames.com/

och här en den videon som gjorde att jag vill testa https://www.youtube.com/watch?v=g-o3N06oTx0&feature=youtu.be

Releasehästryttare

Är ju en clon av COD, med tanke på att det är gratis kan det säker locka spelare, men tror många här inklusive mig är trött på COD atm

Medlem

Problemet med CoD är att för var ny titel drar ifrån spelare där dem redan befann sig, så ska communityt vara aktivt så fick man följa strömmen och köpa det nya.

Är positivt inställd till Ironsight som kan ge lite competition, visst det är beta och har sina quirks men så var det också med Warframe. Så länge innehållet är gratis, uppdateras och håller sig till kosmetisk modell.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

själv tycker jag det är kul att lira sådana spel lite då å då. jag hde det kul när det var gratis helg på nya COD men kände ju inte att det var kul nog för att betala så mycket för det.

detta passar mig därför perfekt

Releasehästryttare

Såg precis den här videon på spelet:

Han gjorde videon både rolig och informativ, rekommenderas

Medlem

@Devan: ja det var en bra video å det förklarar ju varför servrarna gick ned när jag spelade. såg ju levelcaps video innan.

blir å köra lite mer i helgen tippar jag. gott att ha spel man bara kan gå in å panga lite. å bra å träna siktet så man blir bättre i PUBG

Geeks Gaming

Har testa de... Men kändes mycket "Meh" Har gått tillbaka till BF3 xD Har tröttnat på det extrema grindet i f2p spel.

Medlem

@Jinxswe: ok är det så mö grind? måste ju grinda sikten om man vill börja med ett nytt vapen i BF3 också. jag spelar BF3 och BF4 lite då å då så har inget problem med dem. kläder bryr jag mig inte så mycket om.

Medlem
Skrivet av educk:

kläder bryr jag mig inte så mycket om.

Minns när jag bytte kläder i BF4 strategiskt bara för att bli mer kamouflerad i min omgivning. Nu är kläder bara bling bling.

Medlem

Såg intressant ut

Gnällkuk

Spelat några rundor nu och det är hyfsat kul. Problemet är ju att de verkar köra P2P, eller så har de lag compensator deluxe. Skott går rakt igenom fiender, man sätter åtta bulor i dem utan att dö medans de skjuter ned en på 2-3 skott.

Mest uppenbart blir det på highlight kill cam när 9/10 kills man ser så missar de motståndaren med 1-2m.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming

@educk: Hade låst upp allt jag ville ha efter knappt 10 timmar när de kom ut. Och behöver aldrig tänka på att jag måste grinda några timmar mer för att ev behålla vapnet.
Jag vet att jag äger de.

Avstängd

Såg bara B ut.

Releasehästryttare

TL:DW: It's a scam!

1
Skriv svar