H1Z1 kommer till PlayStation 4

Robot
H1Z1 kommer till PlayStation 4

Mer free-to-play battle royale på konsol.

#h1z1, #playstation-4


Avstängd

Äntligen ett normalt battle royale till ps4. Fattar inte varför dom inte kan släppa pubg.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: Eller köper du en Xbox och slutar gråta. Eller vad var det du skrev i en annan tråd. 😀

Avstängd

@FreddeC4: nä så dåliga spel i övrigt till Xbox så inte värt det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Still better than Fortnite

Avstängd

@chrille_1994:

Har inte spelat detta men det ser bättre ut än det. Fortnite ser för ”tecknat” ut.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

H1Z1 är favorit när det kommer till BR hoppas det håller på konsol, Autoroyale läget kan vara riktigt skoj.
Måste skaffa headset till dess, ända problemet med ett sådant spel på konsol.
Ingen har mic

Medlem

Hahaha fattar inte hur folk kan klaga på Fortnite grafiken. Kollade någon stream på PUBG. Grafiken är ju tagen från tidigt 90-tal och går man in i byggnader så finns inte en enda möbel någonstans.

Det ligger lite ammo eller vapen eller utrustning i ett fyrkantigt rutsystem på golven.. ser så otroligt dött ut.

Medlem

@Rydell1986: Husen är möblerade och grafiken är inte så dålig som du påstår antingen spelade streamern på en dålig dator eller så streama personen i dålig kvalitet.

Medlem

@jOnÄTÄn: kan ju varit någon som spelade nya savage kartan där allt är tomt å alla texturer inte är på plats ännu.

Medlem
Skrivet av educk:

@jOnÄTÄn: kan ju varit någon som spelade nya savage kartan där allt är tomt å alla texturer inte är på plats ännu.

Så kan det vara har inte provat den själv väntar till den kommer till vanliga klienten för nu är den väl bara beta eller alfa?

Avstängd

@Ducci:

Vadå ingen har mic? Alla jag brukar spela med har mic. Iaf då jag körde division.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: har du nått bra tipps på headset till ps4 tänkte jag skulle skaffa ett till när H1z1 släpps

Medlem

@Ducci: Sladdlöst eller inte?

Avstängd

@Ducci:

Köpte ett sladdlöst ps4 original headset. Det funkar bra förutom att det drar batteri som tusan. Så fick köpa en batteri laddare till.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Första person som val?
Hoppas kontrollschemat är bra.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av breahl:

Äntligen ett normalt battle royale till ps4. Fattar inte varför dom inte kan släppa pubg.

Det är för att Microsoft själva inte lyckas producera tillräckligt attraktiva exklusiva spel till sin konsol, istället försöker de lösa det genom att ge massor med pengar till tredjepartstudios för de ska låta sina spel vara exklusiva till deras konsol för en tid (eller så har de helt enkelt köpt upp studiorna). Svårare än så är det inte

Medlem

@Rydell1986:
Trådat som kopplas direkt i kontrollen, är att föredra. Orkar inte byta batteri eller ha pip i örat för att headsetet vill ladda.
😀

Avstängd

@twilek:

Ja Microsoft suger verkligen på att göra exklusiva spel själva så man måste väl göra så. Jag vaknar upp varje dag och njuter av att man kan spela spel som Last of us och God of war på ps4. Samt att vi får spela varje final fantasy spel år i förväg än dom nördiga PC-spelarna som bara tänker på ”fps” snarare på än om spelet är bra.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@Ducci: https://www.pricerunner.se/pl/94-4390885/Hoerlurar-och-Headse....

Detta har jag och det funkar hur bra som helst till PS4.an

1
Skriv svar