20 minuter med gameplay från Overkills The Walking Dead

Robot
20 minuter med gameplay från Overkills The Walking Dead
Medlem

Ser ut att vara lite väl lite "nytt" i denna typ av spel för att stå ut.

Ui:n känns lite väl stor på något sätt också.

Medlem
Medlem

Hoppas detta är ett fall av att "vi råkade släppa gameplay bilder lite för tidigt". Ser ju ut som ett proof of concept mer än ett spel som ska släppas i år.

Medlem

Sen när öppnar man en ugn från sidan?


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Varför ser det ut att vara segare än sirap?

Medlem

På vilket vis är det likt Rainbow Six? Eller har de bara droppat några namn?

Inaktiv

Ser inget vidare ut. Sjukt stelt.

Medlem

Tycker tvärtom, håller med om att mycket kan poleras och fixas, men gameplay-mässigt ser det rätt kul ut. Men något jag lärde mig i Payday 2 är att det beror helt och hållet på uppdragen och vart man utför dem. Vissa uppdrag i Pay day 2 var mindre roliga och vissa var helt gudomliga.

Hoppas verkligen det här blir lyckat

Medlem

Känns ju väldigt stelt och tidigt, är det verkligen detta de jobbat på så länge

Medlem

Stelare än ett järnspett

Medlem

4 player coop spel finns det för lite av så detta är ju nice


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Det har kommit många artiklar och recensioner från folk som testat spelet på e3 och en klar majoritet av dessa har varit mycket positiva. Att kombinera Left for Dead med taktiskt spelande är nog inte dumt alls, och de har trots allt till November på sig att polera spelet. Det vi fått se har varit en väldigt tidig build. Kan nog bli bra detta.

Medlem

@ClockWise: Eller hur, ju mer jag sett desto mer taggad blir jag. Måste ge FFZ teamet kred för att lyckas med missionet. Och hur enkelt man tar hand om "bear traps" som verkar vara en snackis. Spelmässigt yey, hoppas att finslipandet gör sitt de sista månaderna. Ser väldigt kul ut.

Medlem

Ser extremt opolerat och stelt ut.

Medlem

Håller inte med om att det ser skoj ut, måste jag säga. Spelet känns extremt stelt, ofärdigt och har uppenbarligen absolut inget nytt att komma med.

Medlem

Kan inte vara snäll mot spelet för att det är svenska utvecklare. Det här ser obehagligt dåligt ut.
Spelaren står och ylar en 1 meter bakom NPC'n och denne märker inget. Klampar i en björnsax utan att en reaktion. WTF...

För övrigt så är inte det där en fork lift.

Medlem

Hade hoppats på nåt annorlunda än en L4D klon med smygande.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@Griimlock:
Vilken plattform spelar du på?
På PS4 finns det en uppsjö med 2-4 spelare coop.
Killzone intercept
Ghost recon wildlands
Far cry 5
Sniper elite 4
H1Z1
Diablo 3
A way out
Elder scrolls online
Borderlands 2
Black ops 3
The division
Dying light
Knack
Trine 2
Unravel 2
Payday 2
Dead nation
Far cry 4
Killing floor 2
Uncharted 4

Bara för att nämna några..


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Vapnena tar upp halva skärmen, de känns liksom för stora. Kanske för dålig fov eller konstig skala?

Medlem
Spela ensam

Går det här spelet att spela ensam hemma i soffan. Är det något liknande som Ghost Recon Widlands där 3 snubbar följer med en då de styrs av datorn är det samma här ?

Medlem
Skrivet av submariner:

Går det här spelet att spela ensam hemma i soffan. Är det något liknande som Ghost Recon Widlands där 3 snubbar följer med en då de styrs av datorn är det samma här ?

Ja, spelar du själv får du sällskap av 3 AI.

Medlem

Vill också tillägga att nästan alla som yttrar sig negativt om spelet har bara sett filmer på det, och nästan alla jag sett som spelat spelet är istället positiva till det. Blir nog fan ett av de första spelen jag köper day 1 enbart för att jag asap vill testa det och se om det är bra eller anus

1
Skriv svar