Humble Monthly: Hat in Time, Escapists2, Conan

Medlem
Humble Monthly: Hat in Time, Escapists2, Conan

A Hat in Time, The Escapists 2, & Conan Exiles är Augusti månads early unlocks på Humbe Monthly

endast 12$ billigt!

Medlem

Jag tycker Humble Monthly bara blir sämre och sämre, men det kanske är en konsekvens av IGN's uppköp.

Geeks Gaming

@cyprus: Jag tyckte denna monthlyn var ovanligt bra, men visst varierar kvalitén något men den baseras ju också till stor del på våra personliga preferenser

Medlem
Skrivet av cyprus:

Jag tycker Humble Monthly bara blir sämre och sämre, men det kanske är en konsekvens av IGN's uppköp.

Alltså, hur bortskämd är man om man anser att förra månaden och månadens Humble Monthly är dåliga? Det är ju dessutom välgörenhet.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Alltså, hur bortskämd är man om man anser att förra månaden och månadens Humble Monthly är dåliga? Det är ju dessutom välgörenhet.

Jag har inte sagt de är direkt dåliga, bara sämre än tidigare. Dessutom har jag köpt en del humble bundle och skänkt till välgörenhet (även om det är amerikansk välgörenhet). Jag tycker IGN:s uppköp av Humble Bundle är skäl till oro på sikt.

Medlem
Skrivet av cyprus:

Jag har inte sagt de är direkt dåliga, bara sämre än tidigare. Dessutom har jag köpt en del humble bundle och skänkt till välgörenhet (även om det är amerikansk välgörenhet). Jag tycker IGN:s uppköp av Humble Bundle är skäl till oro på sikt.

Tycker verkligen inte de blivit sämre heller om man kollar vad du fått för spel för dina 12 dollar de senaste månaderna. Visst om spelen inte faller dig i smaken men att säga att det har blivit sämre är att överdriva eller till o med ljuga. Sen IGNs köp av humble bundle skapar helt andra problem när HumbleBundle har blivit en publisher men det är ju helt orelevant till detta.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Tycker verkligen inte de blivit sämre heller om man kollar vad du fått för spel för dina 12 dollar de senaste månaderna. Visst om spelen inte faller dig i smaken men att säga att det har blivit sämre är att överdriva eller till o med ljuga. Sen IGNs köp av humble bundle skapar helt andra problem när HumbleBundle har blivit en publisher men det är ju helt orelevant till detta.

Jag upplever att det blivit sämre och att man i och med IGN som ägare trycker ut spel som det finns en jäkla massa DLC att köpa till normalpris utöver det billiga spelet eller att de kränger billiga mmo-spel och allt vad elände de tillför.

Min åsikt är just min åsikt, men att anklaga mig för lögn känns lite magstarkt.

IGN:s köp av Humble Bundle borde ju i alla fall resa en varningsflagga kan man tycka.

Geeks Gaming
Skrivet av cyprus:

IGN:s köp av Humble Bundle borde ju i alla fall resa en varningsflagga kan man tycka.

Absolut, att ett företag som IGN köper upp ett initiativ som baseras på välgörenhet (nåja) är oroväckande.
Det andra är som du säger åsikter och smak, det är väldigt svårt att debattera

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Absolut, att ett företag som IGN köper upp ett initiativ som baseras på välgörenhet (nåja) är oroväckande.
Det andra är som du säger åsikter och smak, det är väldigt svårt att debattera

Det är därför jag försöka betona vad "jag" tycker och inte något allmänt som "man" eller "folk" tycker. Jag försöker pådyvla folk min personliga åsikt men de flesta är ju tyvärr inte mottagliga

Medlem
Skrivet av cyprus:

Jag tycker Humble Monthly bara blir sämre och sämre, men det kanske är en konsekvens av IGN's uppköp.

Kan inte hålla med, har snarare blivit förvånad över hur färska titlar som har inkluderats för priset. Huruvida man gillar spelen eller inte är såklart en smaksak, men i rent värde har det bara blivit bättre.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kan inte hålla med, har snarare blivit förvånad över hur färska titlar som har inkluderats för priset. Huruvida man gillar spelen eller inte är såklart en smaksak, men i rent värde har det bara blivit bättre.

Värdet på en bundle som jag anser värdelös är ju noll.

Medlem
Skrivet av cyprus:

Värdet på en bundle som jag anser värdelös är ju noll.

Nej, värdet är detsamma oavsett och beror på vad spelen kostar för sig.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Nej, värdet är detsamma oavsett och beror på vad spelen kostar för sig.

Värdet på något som är obrukbart och osäljbart för min del (nej jag tänker inte lägga ut spelen för försäljning på någon suspekt sida ) är noll, nada, niente, nothing, zero o.s.v.

Så det blir att pausa tills något intressant dyker upp (om någonsin).

Medlem
Skrivet av cyprus:

Värdet på något som är obrukbart och osäljbart för min del (nej jag tänker inte lägga ut spelen för försäljning på någon suspekt sida ) är noll, nada, niente, nothing, zero o.s.v.

Så det blir att pausa tills något intressant dyker upp (om någonsin).

Värdet är fortfarande detsamma oavsett om du väljer att använda produkten (produkterna) eller inte. Det subjektiva värdet gällande spelens kvalitet eller ditt intresse i dem är endast relevant när du överväger om du vill köpa dem eller inte, vilket inte är en faktor när det handlar om en bundle som inte går att köpa efter att den har presenterats. Det är inte särskilt svårt.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Värdet är fortfarande detsamma oavsett om du väljer att använda produkten (produkterna) eller inte. Det subjektiva värdet gällande spelens kvalitet eller ditt intresse i dem är endast relevant när du överväger om du vill köpa dem eller inte, vilket inte är en faktor när det handlar om en bundle som inte går att köpa efter att den har presenterats. Det är inte särskilt svårt.

$12 i månaden för humble monthly på spel som jag varken kommer sälja vidare eller spela är $12 jag kan använda till viktigare saker såsom mat, hyra eller fadderbarn, enkelt förklarat utan ditt svammel.

Medlem
Skrivet av cyprus:

$12 i månaden för humble monthly på spel som man varken kommer sälja vidare eller spela är $12 man kan använda till viktigare saker såsom mat, hyra eller fadderbarn, enkelt förklarat utan ditt svammel.

Vi talar om samma sak från olika perspektiv, lämnar det där.

Medlem

Har inte haft så bra kolla Humble Bundle på sistone, men hade lätt köp denna deal om backloggen inte varit så stor.

1
Skriv svar