Quiz - Hur mycket Rockstar är du?
Rockstar må vara mest kända för GTA och Red Dead Redemption men de har ju genom åren gjort allt från pingis till racingspel.
#quiz, #red-dead-redemption-2, #rockstar
3/10!
Din Rockstar-nivå är luftgitarr när ingen ser
Besviken på mig själv :/
AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design Define R5 | MSI X370 GAMING PRO CARBON | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | Samsung 960 EVO 250GB | Seagate Firecuda 2TB 7200rpm (x2) | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro
Gick in med inställningen "Får jag fler än 1 rätt så är jag nöjd!".
4/10 Korrekta svar!
Din Rockstar-nivå är Queen-kareoke på firmafesten
Yaay!
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S
Sjöng faktiskt Queen en gång på en firmafest dock efter 16cl whiskey till avecen.
Ja. Jag har gjort samma sak själv :).
Xbox Series X
Playstation 5
5/10 Korrekta svar!
Din Rockstar-nivå är Queen-kareoke på firmafesten
Saatana perkele...!!!...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||
0/10 Korrekta svar!
Din Rockstar-nivå är luftgitarr när ingen ser
Känns inte som att det är mitt företag...
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Sjöng faktiskt Queen en gång på en firmafest dock efter 16cl whiskey till avecen.
16 cl?
Då var det ju inte whiskyn som var Avec utan kaffet.....
2 rätt yey!! Trodde faktiskt att det var Psygnosis som låg bakom lemmings....
Trodde jag också!
Men:
"Lemmings är ett datorspel utvecklat av DMA Design och distribuerat av bland andra Psygnosis."
https://en.wikipedia.org/wiki/Lemmings_(video_game)
autograph