Höga betyg för Call of Duty: Black Ops 4

Medlem

Konstigt nog så tycker jag hittills om vanliga mp mer än blackout. Köpte det för blackout men stannar för mp. Längesen jag haft så här kul med ett spel!

Medlem
Skrivet av anon_319742:

"Höga betyg för Blackout"* Fixat
Vanliga multiplayerläget i Black Ops 4 är det nog få som bryr sig om och det är nog lika dåligt som alltid.

Har du ens spelat spelet? Har du spelat något CoD den senaste tiden? Alla spellägena är riktigt tighta och har sin charm.

Inaktiv
Skrivet av employed:

Har du ens spelat spelet? Har du spelat något CoD den senaste tiden? Alla spellägena är riktigt tighta och har sin charm.

Nej vad vet jag egentligen? Jag körde bara Betan för Black Ops 4, sedan Blackout och har förbokat och spelat spelet sedan igår.
Vanliga multiplayerläget är ganska sämst. Det har gått kraftigt utför för CoD-serien sedan Modern Warfare.
Som tur är så räddar Blackout-läget det från avgrunden mycket på grund av att deras direkta konkurrent (PUBG) är så dåligt fungerande. Bortsett från Blackout hade de kunnat lägga ner serien för 10 år sedan.

Medlem

Att kalla det sämst vore lite att ta i, personligen skulle jag dock hävda att de har valt att anpassa CoD betydligt mer efter konsol sedan MW2. Kontrollerna är enklare, din FOV är anpassad och likaså när det gäller den tick-rate som deras servrar använder sig av.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Är väl ganska kul.
Men de har skruvat ner grafiken rätt bra från 3an.
Det är för mycket konsol över hela upplägget

Medlem

Var kan man köpa detta för digital download?

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Nej vad vet jag egentligen? Jag körde bara Betan för Black Ops 4, sedan Blackout och har förbokat och spelat spelet sedan igår.
Vanliga multiplayerläget är ganska sämst. Det har gått kraftigt utför för CoD-serien sedan Modern Warfare.
Som tur är så räddar Blackout-läget det från avgrunden mycket på grund av att deras direkta konkurrent (PUBG) är så dåligt fungerande. Bortsett från Blackout hade de kunnat lägga ner serien för 10 år sedan.

Trodde du som många andra kritiserade utan vetskap. Ber om ursäkt om jag uppfattades som otrevlig. Håller dock inte med dej om MP-läget. Tycker de är väldigt intressant men det har brister. Förstår dock inte varför banorna är formade som de är. Banor mer likt overwatch hade nog varit bättre där de finns flaskhalsar mm. BO4 är det totalt chaos över tid. Klart konsollspelare får kills när det är totalt kaos över tid. xD

Medlem
Skrivet av employed:

Trodde du som många andra kritiserade utan vetskap. Ber om ursäkt om jag uppfattades som otrevlig. Håller dock inte med dej om MP-läget. Tycker de är väldigt intressant men det har brister. Förstår dock inte varför banorna är formade som de är. Banor mer likt overwatch hade nog varit bättre där de finns flaskhalsar mm. BO4 är det totalt chaos över tid. Klart konsollspelare får kills när det är totalt kaos över tid. xD

Håller med om att det nu i BO4 är kaos att spela multiplayer. Det är för snabbt tempo.
Jag hinner ofta inte en se vad som händer förrän jag är skjuten och får se i reprisen efterhand vad som hände. Jag kan inte se var de är eller var de kommer i från.
Många gånger är de bakom mig.
Och, som sagt, i Blackout är det ännu värre, och då med ett liv bara.


signatur

autograph

Medlem

Är spawns i MP lika trasigt som kommit att bli standard i CoD? Lär man sig hur det fungerar kan man abuse:a skiten ur det?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag tycker att det nya spelläget Slipgate i Quake Champions påminner om COD Black Ops Blackout. Där har man också bara ett liv på sig i varje match.
Men det är inte så många minuter som man måste bli spectator och bara kunna se på när de andra spelar vidare efter att man blivit skjuten.


signatur

autograph

12
Skriv svar