Äntligen - 25 minuter färsk Beyond Good & Evil 2-gameplay

Robot
Äntligen - 25 minuter färsk Beyond Good & Evil 2-gameplay

Slåss mot kultister, utforska stooora ytor och hör barfotafransosen snacka.

#barfotafransos, #beyond-good-and-evil-2, #ubisoft


Skägg.
10 Chambers

signatur

Det ser fantastiskt ut; och verkar ha en unik approach till precis allting. Ska bli kul att se mer av det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skalan är ju helt klart riktigt häftig, men jag får lite Star Citizen vibbar av det, hoppas det kan bli en bra helhet och inte bara fina demos av en spelmotor.

Medlem

Är det bara jag som inte får några som helst Beyond Good and Evil-vibbar av detta spelet?

Medlem
Skrivet av ilovemajs:

Är det bara jag som inte får några som helst Beyond Good and Evil-vibbar av detta spelet?

Har inte spelat det första. Men kändes som Assassin's Creed fast i ett parallellt universum? Blev inte jätteimponerad av gameplay. Men det senaste Assassin's Creed ska ha varit ganska bra av vad jag har läst. Detta kanske blir bra. Men jag blev inte mer intresserad av spelet. Tyvärr.

Medlem

Afro Samurai In Space


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Hoppa att det blir något att räkna med.

Medlem

Jag hoppas att storyn och stämningen blir lika tät som i det försts spelet! Nu vet vi att spelmotorn är kompetent i alla fall.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Inte alls lika imponerande som deras första CGI-trailer var.

Medlem

Har man inte spelat det första spelet så räcker det att titta på videon nedan, jämför sedan denna med hur uppföljaren ser ut, inte mycket som påminner om första spelet alls.

För många år sedan släpptes en teaser på Beyond Good & Evil 2, den skapade en hel del hype för oss som väntat på en uppföljare.

Och slutligen, personligen hade jag varit betydligt mer intresserad av spelet om de fortsatt i den här riktningen.

Quake-konnässsör

Så länge vi har väntat på att sätta våra händer på detta spel... Men jag tror väntan kommer vara värt det i slutet Ser roligt ut, bra också att man kan köra co-op med andra också.

1
Skriv svar