Full gas mot Gog – Full Throttle är gratis

Robot
Full gas mot Gog – Full Throttle är gratis

Bonus: ett par andra gratistips inför spelhelgen.

#dayz, #full-throttle, #the-crew-2, #nyhetstips


Medlem

Plockade hem det, ska spela med frugan någon dag.

Man behöver ju inte köpa spel längre, finns ju gratishelger varenda helg nuförtiden..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Har faktiskt inte spelat remastered-versionen av denna klassiker. Tack för tipset!

Medlem

På tal om gratis - Lego: The Hobbit - finns att tanka hem via Humble Bundle tills imorgon - helt gratis!
https://www.humblebundle.com/store/lego-the-hobbit?hmb_source...


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

På tal om gratis - Lego: The Hobbit - finns att tanka hem via Humble Bundle tills imorgon - helt gratis!
https://www.humblebundle.com/store/lego-the-hobbit?hmb_source...

Tackar

Medlem

@Morhaxvith: Nemas problemas!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Är du nu man ska bli arg över att man betalade för spelet för några år sedan?

Testpilot

Jag minns mitt Full throttle.

Jag hade köpt spelet dyrt på en av de få datorbutikerna i Örebro. Lånade ut det till en kompis som spelade hela spelet och hade kul.
Han stoppade han det i min brevlåda (av typen man har i lägenhetsdörr)
De ramlade ner på golvet och fodralet till Full Throttle öppnade sig och sen då han stoppade ner nästa spel han lånat så krossade hörnet på det fodralet skivan så det blev ett hål i den.

Jäklar va arg jag var. Men JUSTE polare man har , han köpte spelet och gav mig sitt ex.

Medlem

Subnautica är gratis på Epic Games Store också, mysigt och atmosfäriskt spel.

Medlem
Skrivet av DitroX:

På tal om gratis - Lego: The Hobbit - finns att tanka hem via Humble Bundle tills imorgon - helt gratis!
https://www.humblebundle.com/store/lego-the-hobbit?hmb_source...

Kostar 50 spänn för mig!?

Medlem

Remastern är underbar. Det är såhär det ska göras! Det är som remastern är plockad ifrån mina nostalgiska minnen av spelet och gjort minnena till verklighet (man förskönar ju gärna när man tänker tillbaka på gamla spel man älskade).

Blev chockad när jag växlade mellan orginal och remasterläge! Tänkte först "var det inte alltid så här det såg ut?" men ack så fel jag hade. Enorm, skillnad.

Remastern på Monkey Island 1/2 var inte alls lika bra då den grafiska stilen skiljer sig.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Kostar 50 spänn för mig!?

Ja det ser jag nu också!
Det var konstigt! Det stod ”Free for limited time” och en nedräkning tills idag söndag. De kanske endast hade det gratis till kl 19?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Är du nu man ska bli arg över att man betalade för spelet för några år sedan?

Ja verkligen, någon måste ta rollen som det kränkta offret.

Medlem
Skrivet av DitroX:

Ja det ser jag nu också!
Det var konstigt! Det stod ”Free for limited time” och en nedräkning tills idag söndag. De kanske endast hade det gratis till kl 19?

Jag fick den gratis under torsdag eller fredag, för mig de hade nån text att de har bara X antal nycklar att ge ut, om det var så, så kanske det är dom som är slut.

1
Skriv svar