Klassisk slagsmålstitel till XBLA

Robot
Medlem
Klassisk slagsmålstitel till XBLA

"... strax över 100 spänn i riktiga pengar." Fel, det är strax under 100 kr. 90,4 kr för att vara exakt.

Medlem

Jag har kassetten till Neo Geo AES och jag måste säga att det här är en av de bästa och mest underhållande fightingspelen någonsin. Allt från musik till grafik och ljud är helt enkelt top-notch (för att vara ett decennium gammalt 2D spel).

Helvette, vad jag älskar Neo Geo

Medlem
Skrivet av bhm.dhn:

Jag har kassetten till Neo Geo AES och jag måste säga att det här är en av de bästa och mest underhållande fightingspelen någonsin. Allt från musik till grafik och ljud är helt enkelt top-notch (för att vara ett decennium gammalt 2D spel).

Helvette, vad jag älskar Neo Geo

Synd bara att spelen var så löjligt dyra, varje spel kostade minst 1000 kr om man inte minns fel ?

Medlem
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av bhm.dhn:

Jag har kassetten till Neo Geo AES och jag måste säga att det här är en av de bästa och mest underhållande fightingspelen någonsin. Allt från musik till grafik och ljud är helt enkelt top-notch (för att vara ett decennium gammalt 2D spel).

Helvette, vad jag älskar Neo Geo

Synd bara att spelen var så löjligt dyra, varje spel kostade minst 1000 kr om man inte minns fel ?

Hah! Så billigt? Glöm det

I vissa fall var kassetterna dyrare än själva maskinen... Jag har pröjsat ca 2800 + frakt bara för Last Blade 2. Garou kostade mig 3500.

Att vara ung och dum igen... Good times

1
Skriv svar