Wrestling-stjärna anklagar Activision för varumärkesintrång

Robot
Wrestling-stjärna anklagar Activision för varumärkesintrång
Medlem

Vem som helst ser ju att det är han, samma hudfärg och likadan frisyr.

KoP
Medlem

Samma gamla visa. Någon avdankad C-kändis börjar få ont om pengar och då ligger det nära till hands att stämma någon.

Medlem
Skrivet av KoP:

Samma gamla visa. Någon avdankad C-kändis börjar få ont om pengar och då ligger det nära till hands att stämma någon.

Ja nu är det ju så USA fungerar och jag kan verkligen se varför han försöker sig på en stämning.

Medlem

Kopia av en kopia.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Ja nu är det ju så USA fungerar och jag kan verkligen se varför han försöker sig på en stämning.

Gör det ju dock inte mindre sinnessjukt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Går det så går det som prästen sade.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser ut som en Black Widow kopia under GI Bro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Can You dig it, Suckaah?!


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Posen var inte samma. Prophet står knäböjd med blicken uppåt, den andre (glömt namnet redan) står med raka ben och ansiktet på sniskan, nästan frågande. Kläderna och huvudbonaden var inte ens i närheten. Kroppshyddan var helt annorlunda, och ansikten mycket smalare på Prophet. Så då måste jag ju ställa frågan: Har han trademarkat mörk hy, dreadlocks och en sur min? För det var de tre likheterna jag såg.

Medlem

Nog tycker jag det är ganska likt, men det blir ju litet av en cirkus vem som än har rätt.

Medlem

Hade jag vetat vem han var hade jag nog trott att dom hade ett samarbete med honom för det där är en exakt kopia.

Inaktiv

Likt ja, både karaktär och ren presentation. Det är ju inte som när nerknarkade Lindsay Lohan fick för sig att hon blivit Kate Upton på GTA V-omslaget.

Medlem

Denna stämningen kommer inte leda till något. Visst är de lite lika på just denna bilden (båda är svarta med långt hår). Men om det är deras enda bevis så kommer de inte långt.

Medlem

Finns inte en chans att de inte kopierat hans utseende. Både hudfärgen och håret är precis likadant sedan håller båda ett vapen.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Gnällkuk

Är karaktären varumärkesskyddad? Isf, ja. Tveklöst att de kommer få punga ut och i så fall sjukt klantigt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Haha mest solklara stämningen på länge.
Kommer definitivt settle outside courts.

Medlem

Förklarar ju varför jag tänkte på Booker T första gången jag såg Prophet. Activision skulle ha gått all in och lagt in en microdlc för en spinaroonie.

Medlem

Tyckte def. ja, det var en kopia.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar