Netflix The Witcher-serie kommer redan i år

Robot
Netflix The Witcher-serie kommer redan i år

Geralt med vänner kommer förgylla våra dumburkar under slutet av 2019.

#2019, #henry-cavill, #netflix, #the-witcher-tv-series


Medlem

Mm, får väl se hur det blir. Kan gå lite hur som helst.

Medlem

Det får stanna osläppt för jag är inte så himla pepp över seriens cast ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Den där jävla bilden på Henry Cavill, bådar inte bra.

Men jag hoppas han har fått en liten dyrare peruk till serien börjar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Är villig att ge det en chans. Visst är man skeptisk men man har haft fel förr.

Medlem

Kommer av nyfikenhet ge det en chans men det verkar vara på väg mot ett totalfiasko.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Gnällkuk

Jag har svårt att se att det blir annat än halvflopp. Jag tror det finns en hel del som jag som inte läst böckerna, men spelat Witcher-spelen och främst 3:an där vi blivit frälsta. Böckerna är väl också vida omtyckta vilket gör att jag tror att det blir otroligt svårt att folk inte har skyhöga förväntningar. Jag går in med låga förväntningar och räknar med att bli besviken


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Trodde seriöst en trött morgon då jag såg bilden att det var en Witcher porrskådis.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Det här kommer bli bra. Ha lite tillit!

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Trodde seriöst en trött morgon då jag såg bilden att det var en Witcher porrskådis.

Snubben som spelar Geralt i den riktiga Witcher Porrfilmen ser bättre än ut Cavill's version.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Är mycket mycket skeptisk. Diggar Mr Cavill, han är en grym skådis på många sätt. Men det man har sett hittills ser helt bedrövligt ut. Blir gärna positivt överraskad.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Felet är att folk kommer jämföra det med spelen istället för böckerna. Som jag antar @Godofcheese gör

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Snubben som spelar Geralt i den riktiga Witcher Porrfilmen ser bättre än ut Cavill's version.

hahaha!

Finns det alltså en porrvåffla baserad på The Witcher???

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

hahaha!

Finns det alltså en porrvåffla baserad på The Witcher???

The Bitcher: Wild Cunt?

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

hahaha!

Finns det alltså en porrvåffla baserad på The Witcher???


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Loxus:

Felet är att folk kommer jämföra det med spelen istället för böckerna. Som jag antar @Godofcheese gör

Wrong.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Loxus:

Felet är att folk kommer jämföra det med spelen istället för böckerna. Som jag antar @Godofcheese gör

Det är väl inte så konstigt då spelen för många är deras första och enda erfarenhet av settingen.

Att det hela skriker dålig b-film/Hercules/Xena/Porr över kvaliten ger ju ingen ro till misstron men det är ju bara testbilder som visats hittills så mycket hinner (förhoppningsvis) hända innan första avsnittet visas.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Noll hype.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Testpilot

Är försiktigt optimistisk. Cavill är ju fan av serien så han kommer göra sitt bästa.
Hänger ju på dem som gör manus och sen att castingen funkar med de andra skådisarna.

Första säsongen brukar ju vara lite skakig i många serier innan skådisarna & manusförfattarna får flyt i hur de skall göra.

Medlem

Hoppas på den. Stort fan av Witcher spelen, har inte läst böckerna.


signatur

I drank what?

Frilansare
Skrivet av apocalypse101:

hahaha!

Finns det alltså en porrvåffla baserad på The Witcher???

FZ har skrivit om den, såklart. Världens bästa namn på huvudrollen också: Gerald of Vulvia.
https://www.fz.se/nyhet/277473-the-bewitcher-ar-porrvarldens-...

Frilansare

@Mirage:
Läs dom! Så värt.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Felet är att folk kommer jämföra det med spelen istället för böckerna. Som jag antar @Godofcheese gör

Får hoppas att de inte är i närheten av böckerna, dom suger svettig pung och jag har sett dom som dålig fanfic istället för något officiellt. Eftersom Andrzej Sapkowski är så populär som han är i Polen så måste översättningarna verkligen påverka strukturen och hans sätt att skriva mycket, annars vet i fan om det inte är en masspsykos pågång.

Frilansare

@kaealy:
Fast... Överdriva much?

Medlem

@Joakim Bennet: De ligger i min (precis som spelen) stora backlog! En dag så! Ska först ta mig genom Nagash tegelstenen


signatur

I drank what?

Medlem

@Joakim Bennet:

Hahaha, vad ska man säga?

Peruken, skägget och ärren ser tyvärr klart mycket bättre ut på porrskådisen i The Bewitcher, än vad den gör på den (allt för unga och bildsköna) skådisen i Netflix kommande The Witcher serie.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

@kaealy:
Fast... Överdriva much?

Har du läst böckerna? Om så, kul att du fann något som helst värde i dom, bland de sämsta böcker jag någonsin köpt.

Medlem

Porrskådisen ser ju ut som ett skämt 😑

Frilansare

@kaealy:

Jag har läst samtliga (engelska utgåvor) med stor behållning! Har tuggat igenom så ofantligt många böcker som är bra mycket sämre. Klart det är pulp till viss del som så mycket annan fantasy, men riktigt bra sådan!

1
Skriv svar