Super Mario Maker 2-tråden

Medlem
Bygga banorna själv
Skrivet av Ibby:

Hej, jag köpte ett super Mario maker till mina söner. De vill spela two player med varsin joy con utan att behöva vara online. När vi går in på course world kommer en skylt upp med membership requiered. Hur kommer jag runt detta, jag har förstått att det ska gå. Någon som kan hjälpa oss??

Om ni ska spela multiplayer utan att vara online så måste ni bygga era egna banor.


signatur

ゼルダの城

Fragtjuv

Här fanns ju flera banor att ta sig igenom. Tack alla.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Avstängd

Tjo! Måste tipsa om denna YouTuber som i princip BARA spelar mycket bra SMM2-banor:
https://www.youtube.com/channel/UCZU03wNQEGmDkGcNN-BT2Ng/vide...

I princip kan du öppna vilken video som helst och bara skrolla ned till banans kod i Description eller Toppkommentaren så kommer du att få spela en fantastisk bana skapad av någon annan som denna YouTuber hittat åt dig så du slipper göra det själv.

Medlem

Jag ska testa att ta 7 dagars gratis online snart på mitt andra konto på vår Nintendo Switch och lägga upp min version av första Super Mario Bros som en Super World.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Jag ångrar att jag har sålt mitt ex.

Finns det någon som vill göra ett byte kanske? Har inte råd att köpa igen


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ZeldasCastle:

Jag ska testa att ta 7 dagars gratis online snart på mitt andra konto på vår Nintendo Switch och lägga upp min version av första Super Mario Bros som en Super World.

Kung! Hojta så får man prova jag har börjat lira en del igen nu när World Maker finns.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Klicka på min Mii
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kung! Hojta så får man prova jag har börjat lira en del igen nu när World Maker finns.

W 1-1
FVQ-H6K-5TG

Jag har lagt upp alla banor och en Super World men glömde skriva upp koden för världen.
Men går man in på den här så är det bara att klicka på min Mii så hittar du min Super World.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Det som jag har gjort är att jag har fixat till vissa saker så att det inte ska vara 100 procent identiskt med originalet. Oftast är det bara att jag har lagt till bonus musik i mynt bonus rummen.
Men annars så är det att jag har lagt till alternativa vägar på de banor som börjar med att man ska gå ner i ett rör, lagt till en femte bana på varje värld. Ni ser vilken bana som är dit lagd eftersom den banan finns alltid i anslutning till ett svamphus.
Sen har jag lagt till ett nytt rum i varje slott där man får möta en Koopalings.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag ångrar att jag har sålt mitt ex.

Finns det någon som vill göra ett byte kanske? Har inte råd att köpa igen

Vad tråkigt
Hoppas att du lyckats få tag på ett nytt ex.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kung! Hojta så får man prova jag har börjat lira en del igen nu när World Maker finns.

Säg gärna till om du kom in i min Super World och vad du tyckte.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Mitt Maker Id är:

Q3X-Q1P-RLG

Då lär man se min värld på direkten.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Mitt Maker Id är:

Q3X-Q1P-RLG

Då lär man se min värld på direkten.

Har lagt upp en ny värld i Super Mario Bros 3 stil istället.
Samma Maker ID.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Finns det någon som gjort någon bra Super World i Super Mario Bros stil eller känner ni till någon bra Super World.
Vill gärna spela andras världar.


signatur

ゼルダの城

Skriv svar