Bekräftat! Netflix The Witcher-serie kommer att ha en badkarsscen

Robot
Bekräftat! Netflix The Witcher-serie kommer att ha en badkarsscen

"Säger inte vem som är i det, men det finns ett badkar."

#netflix, #the-witcher


Releasehästryttare

Förmodligen en av de fula häxorna .. "shudders" ..

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Devan:

Förmodligen en av de fula häxorna .. "shudders" ..

Brewess 😉


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Blir det PG-13 rating på badscenen är ju den viktiga frågan. Netflix påstod att serien inte skulle vara det, men trailern de visade gav inget vidare "vuxet" intryck.

Medlem

@Chomag: Håller med, kändes mer "teen-drama" än det gjorde något vuxet... men vi får se!

Medlem

Nu gick serien från "Kommer att se och hoppas" till "Hell yeah brother"!

Skrivet av Chomag:

Blir det PG-13 rating på badscenen är ju den viktiga frågan. Netflix påstod att serien inte skulle vara det, men trailern de visade gav inget vidare "vuxet" intryck.

Trailern var mer en teaser och den visade nästan ingenting av värde. Så att basera spådomar av serien på "trailern" är ju inte direkt givande. Framförallt inte när det kommer till åldersgräns.

Medlem

@Dizzz:

Trailern var helt enkelt ur-kass och sa absolut ingenting om serien, det finns bättre och sämre trailer och den här tillhörde den sistnämnda. Givetvis hoppas jag att serien blir något att ha, men av det jag sett, läst och hört anser jag att man bör hålla sina förväntningar så nära golvet det bara går.

1
Skriv svar