Recension - Trackmania

Robot
Recension - Trackmania

Fortfarande svårt underhållande – trots krånglig prislapp.

#trackmania


jbx
Medlem

Ytterst märkligt att prenumerera på ett spel?! Hade antagligen köpt spelet då gillar de tidigare men nu vet jag inte..


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Kan också nämna att detta är ett spel jag uppskattat men inte köper pga. prenumerationsmodellen.

Medlem

Nä, jag skippar tyvärr denna, just för den korkade och krångliga affärsmodellen.
Det var ju trist.
Har och har köpt alla de tidigare.


signatur

autograph

Medlem

Blir helt klart ett köp


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Redaktör

De erbjuder tre års Club Access (största alternativet) för 600 kr, vilket förstås är mer prisvärt än ett år för 300 kr. Meeen... det är ju rätt surt om spelet är dött om ett halvår. Jag gissar att de kommer släppa en version för fast pris framöver, om det går utan att stöta sig med de som kör prenumerationerna.


signatur
Medlem

Märkligt att prenumerera på ett spel? Det finns väl tonvis med spel som tar löpande betalt för ett onlineläge.

Iaf, är det ett lir man gillar är väl en hundring extremt prisvärt skulle jag vilja påstå.

Inaktiv

Det ser ju skit ut vilket känns trist då jag var rätt sugen på detta. Varför far kameran igenom banan när man kör loopings? Sen ser det inte överdrivet mycket snyggare ut än klassiska TrackMania som kom 2003 och kan köras på i princip allt. Nu ska jag inte döma allt för hårt men från det jag såg i gameplayklippet i artikeln försvann nästan allt sug.

C64
Medlem

är det så svårt att släppa ett demo och ett fullpris spel
jag har tappat aptiten på det här spelet
tyvärr dom får skylla sig sjävla acces hit o dit
näe bye bye

Medlem

Såg att man kunde köra det genom EPIC istället, skitbra tänkte jag, då slipper man all jävla skit som är UBI. Så lätt kommer man dock inte undan, måste fortfarande ha UBI-account och UBI-launcher. Varför ger ni mig hopp för att sedan sänka mig till botten igen!?

Medlem

Tycker det ser sämre ut än vad jag minns att Nations gjorde. Kanske minnet som spelar ett spratt?

Men prenumerationsmodellen låter totalt idiotisk, ingen chans att jag köper det innan de sätter ett vettigt fast pris på spelet.

C64
Medlem

blir grinig på dom va så tänd på det här spelet

Redaktör

Ni som är sugna: testa gratisversionen, den är ju... well, gratis. Annars finns ju Trackmania Nations Forever gratis på Steam (med baneditor inkluderad).


signatur
C64
Medlem

@Tomas Helenius:
Och där kan man spela mot sina egna rekord ? och ingen annan ?

Redaktör
Skrivet av C64:

@Tomas Helenius:
Och där kan man spela mot sina egna rekord ? och ingen annan ?

Nations Forever? Vet ej, har inte testat den på evigheter, om alls. Men den är ju gratis, så sug hem den och kolla om du är sugen.


signatur
C64
Medlem

Laddade ner Maniaplanet o körde lite märklig att det inte finns practise mode innan man kör mot dom andra stora grabbarna
det är inte klaga är ju skitbra att man hoppar in i ett onlinespel bara sådär så kör man mot alla
visst den skriker efter köp spelet i menyn men det behöver man inte
ska testa några gånger till nu

C64
Medlem

Äntligen spelar TmNationsForever och det är hur bra som helst

1
Skriv svar