PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av Fridolf:

Netonnet har precis fått in ps5 bundles i webblager

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Va faen! Köpte en LG-C1 65" förra veckan och jagar PS5 nu, skit att man var upptagen på möte i jobbet mellan 10-12 och missade detta! Kan man ha push-notiser från FZ när någon skriver i detta forum?

Medlem
Skrivet av Locktail:

Va faen! Köpte en LG-C1 65" förra veckan och jagar PS5 nu, skit att man var upptagen på möte i jobbet mellan 10-12 och missade detta! Kan man ha push-notiser från FZ när någon skriver i detta forum?

Kanske inte riktigt lika bra som pushnotiser men det går att följa en tråd som RSS. Så får du sätta ett väldigt frekvent uppdateringsintervall på din RSS-läsare.
https://www.fz.se/feeds/forum/trad/441458

Medlem
Skrivet av anarfox:

Kanske inte riktigt lika bra som pushnotiser men det går att följa en tråd som RSS. Så får du sätta ett väldigt frekvent uppdateringsintervall på din RSS-läsare.
https://www.fz.se/feeds/forum/trad/441458

Okej, går det att göra till mobilen? Har ingen dator utan kör endast via mobilen och kollar den och uppdaterar diverse sidor (netonnet, mediamarkt, inet, gpukollen etc) frekvent. ((Sorry for lite Off-Topic inlägg))

Medlem

slut.


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Ok nu måste jag nog skärpa till mig. Trodde på fullaste allvar att man skulle få tag i en disc version innan jul till barna här.
Nu har jag aktiverat RSS på telefon med 3min intervall

Nu hoppas vi på att nån får in innan jul och man hinner med ett

Medlem
Skrivet av s_o_n_y:

Ok nu måste jag nog skärpa till mig. Trodde på fullaste allvar att man skulle få tag i en disc version innan jul till barna här.
Nu har jag aktiverat RSS på telefon med 3min intervall

Nu hoppas vi på att nån får in innan jul och man hinner med ett

Ett tips är att kolla mediamarkt efter blackfriday ,var där och pratade med dem i butik förra veckan och då sa han till mig att troligtvis kommer vi öppna bokning för ps5 igen efter blackfriday.

Medlem
Skrivet av Fridolf:

Ett tips är att kolla mediamarkt efter blackfriday ,var där och pratade med dem i butik förra veckan och då sa han till mig att troligtvis kommer vi öppna bokning för ps5 igen efter blackfriday.

Ser på Deras hemsida att man kan boka i Butik nu. Jag var där i Torsdags och då kunde jag inte göra det. Torpavallen, gbg. Men de hade väl direktiv att inte ta bokningarna över disk förens tidigast idag då....?

Medlem

Har hört om man åker till Elgiganten eller kan varit Media Markt om man lägger beställning på XSX så ska man ha det inom 2 veckor, vet just nu att det gäller Xbox. Min ända källa på detta är diverse Xbox forum på facebook.
Skulle va gött med ett PS5 eller XSX, nu när man har fått sin LG OLED C1

Medlem

Halebop har erbjudande nu. Om man tar deras bredband 500 eller 1000mbit så kan man köpa till PS5 disc versionen. Man får den innan den 21 dec lovar dom också.

Var precis inne på Mediamarkt. Det går att förboka i Malmö just nu, MEN, du måste betala bokningen på plats och sedan får du helt enkelt vänta på att den dyker upp, det skulle ta 1 - 2 månader. Jag avböjde under sådana villkor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Marooned:

Halebop har erbjudande nu. Om man tar deras bredband 500 eller 1000mbit så kan man köpa till PS5 disc versionen. Man får den innan den 21 dec lovar dom också.

Då måste man vara mycket desperat

Medlem
Skrivet av stoffe20:

Då måste man vara mycket desperat

Ja eller så kanske man är påväg att byta bredband? Det händer ju med…

Medlem
Medlem

PS5 Standard och Digital bundles, inte de bästa priserna, men inte de värsta heller : ]
http://retrospelbutiken.se/store/category.php?category=291

Medlem
Skrivet av oggy:

PS5 Standard och Digital bundles, inte de bästa priserna, men inte de värsta heller : ]
http://retrospelbutiken.se/store/category.php?category=291

6 349 kr för digital med en extra kontroll! 2 - 5 dagar leverans. Lite miniocker men värt! Fick bli en sån! Tack för tipset

Medlem
Skrivet av oggy:

PS5 Standard och Digital bundles, inte de bästa priserna, men inte de värsta heller : ]
http://retrospelbutiken.se/store/category.php?category=291

Tackar! Har nu min PS5 nästa vecka

Medlem
Skrivet av Nakenorm:

Tackar! Har nu min PS5 nästa vecka

Det verkar finnas fåtal kvar om någon vill köpa.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Medlem
Medlem

Har förbokat disc version ps5 på Mediamarkt, hur lång tid kan det ta innan dom får in den igen?

Medlem
Skrivet av Tobbe_edw:

Har förbokat disc version ps5 på Mediamarkt, hur lång tid kan det ta innan dom får in den igen?

Gjorde samma sak och skulle hemskt gärna veta mer om när en ev. leverans skulle kunna tänkas ske om någon nu sitter på sådann information.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Gjorde samma sak och skulle hemskt gärna veta mer om när en ev. leverans skulle kunna tänkas ske om någon nu sitter på sådann information.

Har sett att det börjat rulla in i barkaby och i nacka. Men då såg jag endast typ ett 10-tal konsoler. Men något verkar vara på g.

Medlem

Nån som vet om man åker till Elgiganten för att boka ett XSX om man måste betala hela summan direkt eller lägga en handpenning? Just nu känns det att XSX är mer bang for the buck med gamepass och fler spel än PS5 just nu

Medlem
Skrivet av gizm0:

Nån som vet om man åker till Elgiganten för att boka ett XSX om man måste betala hela summan direkt eller lägga en handpenning? Just nu känns det att XSX är mer bang for the buck med gamepass och fler spel än PS5 just nu

Helt ärligt rekommenderar jag deras Gamepass Ultimate subscription där du "får" en Xbox Series X på köpet. Riktigt jäkla bra värde faktiskt, och spel till både PC och Xbox.

Jag gick till butik fastän både support och websidor sade att inga exemplar fanns inne, efter rekommendationer jag läste på Sweclockers. Gick ut med konsol i handen.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Helt ärligt rekommenderar jag deras Gamepass Ultimate subscription där du "får" en Xbox Series X på köpet. Riktigt jäkla bra värde faktiskt, och spel till både PC och Xbox.

Jag gick till butik fastän både support och websidor sade att inga exemplar fanns inne, efter rekommendationer jag läste på Sweclockers. Gick ut med konsol i handen.

Lite det jag funderar på, prenumerera på gamepass ultimate nu redan för att köra forza hz5 och snart Halo. Lite just nu av denna deal som gör XSX mer prisvärd

Medlem
Skrivet av gizm0:

Nån som vet om man åker till Elgiganten för att boka ett XSX om man måste betala hela summan direkt eller lägga en handpenning? Just nu känns det att XSX är mer bang for the buck med gamepass och fler spel än PS5 just nu

Du behöver inte betala hela beloppet med engång du kan lägga 10% av beloppet och ja series x går och boka hela tiden på Elgiganten. Du kan även köpa den med all access för 370 kr i månaden utan andra konstnader.

Medlem
Skrivet av Noctis_88:

Du behöver inte betala hela beloppet med engång du kan lägga 10% av beloppet och ja series x går och boka hela tiden på Elgiganten. Du kan även köpa den med all access för 370 kr i månaden utan andra konstnader.

Det vet jag redan
Tänkte mer om Elgiganten gjorde som MM att man var tvungen betala hela beloppet vid bokning. Tack för info

Medlem
Skrivet av Noctis_88:

Du behöver inte betala hela beloppet med engång du kan lägga 10% av beloppet och ja series x går och boka hela tiden på Elgiganten. Du kan även köpa den med all access för 370 kr i månaden utan andra konstnader.

Läste att Series X går att boka på Elgiganten, men iaf just nu står det "Ej köpbar" på knappen för att boka/köpa på deras webbsida. Hur kan jag boka en sådan?

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Gjorde samma sak och skulle hemskt gärna veta mer om när en ev. leverans skulle kunna tänkas ske om någon nu sitter på sådann information.

Tog ca 3 v för mig att få min från mm i Örebro.

Skriv svar