Hands-on – Hitman III

Robot
Hands-on – Hitman III

Mycket är sig likt i den sista delen av World of Assassination-trilogin.

#Hitman-3, #Io-interactive


FM-guru
F.d. Sisyr

Så i ena uppdraget är man Ethan Hunt och i nästa är man Miss Marple. Tufft!

Medlem

Som jag sagt tidigare. Surt med EPiC exklusiviteten men kan inte vänta 1 år på Steam releasen så kommer shoppa spelet dit. Älskar Hitman spelen speciellt de 2 senaste. Hur roliga som helst att stöka loss i.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Var sugen att testa på trean men det jag sett verkar väldigt "lastgen" både grafikmässigt och spelmässigt.
Allt annat än "överdådig" eller "fantastisk" grafik och atmosfär.

https://www.youtube.com/watch?v=hlFQdIdK9eI


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Låter väldigt lovande. Har inte spelat något av spelen förutom ett par banor på orginalet för 20 år sen. Är väldigt intresserad av VR-läget och har accepterat att kontrollerna kanske inte kommer kännas klockrena. Har Hitman 2016 på PS Plus så skulle ju kunna spela båda spelen i VR om jag skulle slå till.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Som jag sagt tidigare. Surt med EPiC exklusiviteten men kan inte vänta 1 år på Steam releasen så kommer shoppa spelet dit. Älskar Hitman spelen speciellt de 2 senaste. Hur roliga som helst att stöka loss i.

Undrar hur det fungerar med att koppla till dom andra spelen, äger 1an och 2an på steam och som jag förstått det så ska man kunna spela dess banor i 3an också. Är man tvingad till att ta sig en steam version för det tro ?

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Var sugen att testa på trean men det jag sett verkar väldigt "lastgen" både grafikmässigt och spelmässigt.
Allt annat än "överdådig" eller "fantastisk" grafik och atmosfär.
https://www.youtube.com/watch?v=hlFQdIdK9eI

https://www.youtube.com/watch?v=hlFQdIdK9eI

Detta är Hitman 2 DLC.

Medlem
Skrivet av Backpacker91:

Detta är Hitman 2 DLC.

Men då var väl hitman 2 ett hitman 1 dlc ?
Dlception

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Undrar hur det fungerar med att koppla till dom andra spelen, äger 1an och 2an på steam och som jag förstått det så ska man kunna spela dess banor i 3an också. Är man tvingad till att ta sig en steam version för det tro ?

Bra fråga. Vet inte hur det funkar. Äger också 1an o 2an på Steam och hade helst slagit ihop 3an med föregångarna på Steam plattformen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av HYBRiS:

Var sugen att testa på trean men det jag sett verkar väldigt "lastgen" både grafikmässigt och spelmässigt.
Allt annat än "överdådig" eller "fantastisk" grafik och atmosfär.
https://www.youtube.com/watch?v=hlFQdIdK9eI

https://www.youtube.com/watch?v=hlFQdIdK9eI

Det stämmer att det inte är någon grafisk revolution rent tekniskt, men den riktigt grymma designen väger upp för mycket. Tilläggas skall att Hitman III har en mer sofistikerad teknik för reflektioner, vilket gör mycket för att höja upplevelsen ett snäpp, och den kommer även appliceras på de två äldre spelen vid släppet.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Bra fråga. Vet inte hur det funkar. Äger också 1an o 2an på Steam och hade helst slagit ihop 3an med föregångarna på Steam plattformen.

Hoppas dom löser det på något snyggt sätt, förmodar väl att man kanske kopplar ihop själva io kontot eller nått.
Dessvärre kanske hela skiten behöver en ny install path x) blir väl flådig 270 gb installering haha

Ser däremot fram emot att få ta agent 47's plats i vr.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Undrar hur det fungerar med att koppla till dom andra spelen, äger 1an och 2an på steam och som jag förstått det så ska man kunna spela dess banor i 3an också. Är man tvingad till att ta sig en steam version för det tro ?

Kollade upp det förr och det ska inte vara några problem att föra över sin progress samt komma åt tidigare content. Tror inte dom har gått ut med några detaljer kring hur det kommer fungera dock, skulle gissa att man använder sitt IO konto.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Hoppas dom löser det på något snyggt sätt, förmodar väl att man kanske kopplar ihop själva io kontot eller nått.
Dessvärre kanske hela skiten behöver en ny install path x) blir väl flådig 270 gb installering haha

Ser däremot fram emot att få ta agent 47's plats i vr.

Hitman 3 med allt gammalt content inkluderat kommer ligga på runt 100 GB har dom sagt. Kom en nyhet ganska nyligen om att dom lyckats få ner storleken betydligt.

Medlem

Kolla runt 2:13 vakten till vänster. Håller pekfingret på avtryckaren. Inkompetent?

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Hitman 3 med allt gammalt content inkluderat kommer ligga på runt 100 GB har dom sagt. Kom en nyhet ganska nyligen om att dom lyckats få ner storleken betydligt.

Åfan, intressant eftersom hitman 2 med hitman 1 content är typ 150 gb, har dom någon ny komprimerings teknik kanske

Medlem

Kul med ett nytt "riktigt" spel till PS VR!
Håller fortfarande på med Skyrim vr, och har saints and sinners på kö, men det här blir mumma

Medlem

Fasen vad jag älskar Hitman, minns första gången, slutet av 90-talet, då ja spelade första spelet. Där sprang man runt och lönnmördade knarkkungar i colombia bla. Han va helt galen med en M60 och snortade cola. Helt ny spelmekanik från Danska Edios. Öppnade upp många nya dörrar för oss gamers.

Hitman 2: Silent assasin är ett av de bästa spel som gjorts. Sound tracket är MÄSTERLIGT.

Sedan dess har det varit lite svahigt. Gillar inte att man släppt spelet i Episoder nu förtiden. Det blir både dyrt för konsumenten och sedan köpte jag Hitman 2, men fick med episod ett också?! Dock så måste starta episod ett i spelet hitman 2.

Rörigt.

minst sagt.

Medlem
Skrivet av JonnyBOj:

Fasen vad jag älskar Hitman, minns första gången, slutet av 90-talet, då ja spelade första spelet. Där sprang man runt och lönnmördade knarkkungar i colombia bla. Han va helt galen med en M60 och snortade cola. Helt ny spelmekanik från Danska Edios. Öppnade upp många nya dörrar för oss gamers.

Hitman 2: Silent assasin är ett av de bästa spel som gjorts. Sound tracket är MÄSTERLIGT.

Sedan dess har det varit lite svahigt. Gillar inte att man släppt spelet i Episoder nu förtiden. Det blir både dyrt för konsumenten och sedan köpte jag Hitman 2, men fick med episod ett också?! Dock så måste starta episod ett i spelet hitman 2.

Rörigt.

minst sagt.

Det var onekligen helt banbrytande då, tror det var första spelet jag spelade som faktiskt hade ragdoll's.
Saknar endel grejer från dom tidigare spelen, bland annat att kunna faktiskt tjäna pengar på sina hits och köpa gear man ville ha
Gick förvisso bara i första spelet och bloodmoney.
utan att behöva köra en bana 30 gånger för att låsa upp något

Medlem

Hade gärna velat se Hitman i framtiden handla mer om kontrakter i sig. Där man har en hideout, som man kan planera sina lönnmord. Där man har kontakt med sin handler, har tillgång till vapenhandlare, bokar flygbiljetter och bokar olika hotelrum själva, åker runt till olika platser i världen och kan välja sina targets som ger olika difficulties beroende på typ av target. Allt från en gängmedlem till en CEO på något företag. Man tjänar pengar som man kan använda för att göra saker lättare eller som ger dig mer möjligheter att ta sig an olika uppdrag eller liknande. Alltså lite mer ansvar över tillvägagångssätt och planering.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Förklarar varför jag inte fann spelet igår på Steam när jag såg att massa streamers började lägga upp filmer. Har de andra spelen där, så tänker vänta ett år och köpa spelet på en rea eller något. med lite tur kanske man kör ett Vr set och spelets vr även släppts på PC

Skrivet av Jaxalot:

Hade gärna velat se Hitman i framtiden handla mer om kontrakter i sig. Där man har en hideout, som man kan planera sina lönnmord. Där man har kontakt med sin handler, har tillgång till vapenhandlare, bokar flygbiljetter och bokar olika hotelrum själva, åker runt till olika platser i världen och kan välja sina targets som ger olika difficulties beroende på typ av target. Allt från en gängmedlem till en CEO på något företag. Man tjänar pengar som man kan använda för att göra saker lättare eller som ger dig mer möjligheter att ta sig an olika uppdrag eller liknande. Alltså lite mer ansvar över tillvägagångssätt och planering.

Kanske blir mer så med James bond? Hoppas.

Medlem
Skrivet av Backpacker91:

Detta är Hitman 2 DLC.

Nu blir jag förvirrad. Varför kallas det då demo av Hitman 3?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av noyart:

Kanske blir mer så med James bond? Hoppas.

Haha ja, kan hoppas på det. Men Bond är ju mer spion agent, medans 47 är mer brutal lönnmördar agent.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Nu blir jag förvirrad. Varför kallas det då demo av Hitman 3?

Fake news, förvirrad, oärlig, clickbait. Ingen aning. Får man fråga uppladaren.
Men allt är från dessa två Hitman 2 banor.
https://youtu.be/4gjAg_7iUX4

Medlem
Skrivet av Backpacker91:

Fake news, förvirrad, oärlig, clickbait. Ingen aning. Får man fråga uppladaren.
Men allt är från dessa två Hitman 2 banor.
https://youtu.be/4gjAg_7iUX4

Tack!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

1
Skriv svar