Se Fragzone-Fredag om kinesiska snuskspam-attacker, Subverse, Elden Ring-läckor, Aliens: Fireteam och mer!

Ofi
Medlem

Vårens lokala kannibalmode är äntligen här! På catwalken ser vi nu en klassisk skinnjacka och ett par stillrena lederhosen. Den fräscha luvan med vackra drag är gjord av... PAPPA?!

Medlem

Min kompis: Titta bakom dig, men var inte för uppenbar:

Jag:


signatur

Videomupp

Medlem

När får vi se er i 4k på Youtube?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av svanfors:

När får vi se er i 4k på Youtube?

Streamad 4K är nog lite mastigt, va? Men vi håller på och ser över studiotekniken så att filmade klipp ska kunna köras i 4K


signatur
Medlem

Mitt bidrag: "Om du inte gillar mitt ansikte så har jag ett till"


signatur

"Glöm dina bekymmer för imorgon kommer nya"

Skribent

Jag har precis lyssnat klart på FZ-fredag i podversion nu medan jag lagat mat. Det här med att Patreons blev inklippta när de sitter och pratar om helt andra saker blev extremt virrigt och irriterande. Prova själv att lyssna just på den delen av det här avsnittet utan att se på skärmen så förstår ni att det är en dålig idé

I övrigt bra avsnitt och man hänger med till 85 % i alla fall utan att titta, ibland saknar man lite för att det visats ett klipp som man inte kan relatera till men det är ju som det är antar jag för att sitta och förklara i detalj vad som hände blir ju trist för alla som tittar på programmet. En sak dock är att ni i början av sändningen kan förklara lite mer vad som syns på bilden som ni läser bildtexter till. Behöver inte vara en lång utläggning, men lite enkelt förklarat bara så man kan hänga med på vad som är roligt även om man bara lyssnar

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shadee:

Jag har precis lyssnat klart på FZ-fredag i podversion nu medan jag lagat mat. Det här med att Patreons blev inklippta när de sitter och pratar om helt andra saker blev extremt virrigt och irriterande. Prova själv att lyssna just på den delen av det här avsnittet utan att se på skärmen så förstår ni att det är en dålig idé

I övrigt bra avsnitt och man hänger med till 85 % i alla fall utan att titta, ibland saknar man lite för att det visats ett klipp som man inte kan relatera till men det är ju som det är antar jag för att sitta och förklara i detalj vad som hände blir ju trist för alla som tittar på programmet. En sak dock är att ni i början av sändningen kan förklara lite mer vad som syns på bilden som ni läser bildtexter till. Behöver inte vara en lång utläggning, men lite enkelt förklarat bara så man kan hänga med på vad som är roligt även om man bara lyssnar

Bra feedback! Vi håller fortfarande på att testar vad som funkar och inte funkar med Patreon-hänget. Och vi får beskriva bilden, inga konstigheter. Sen kommer vi aldrig släppa vår multimediahemvist 100% för just FF-podden.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Shadee:

Jag har precis lyssnat klart på FZ-fredag i podversion nu medan jag lagat mat. Det här med att Patreons blev inklippta när de sitter och pratar om helt andra saker blev extremt virrigt och irriterande. Prova själv att lyssna just på den delen av det här avsnittet utan att se på skärmen så förstår ni att det är en dålig idé

Jag var en av de patreons och kan lova att vi blev lika förvirrade som er då det var ca 20 sekunders delay. Men som Calle säger så är det något de fortfarande jobbar på så det blir nog bra för alla parter en vacker dag

12
Skriv svar